مهدی سلوکی به «عروس تاریکی» پیوست

تصویربرداری سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان همچنان در باغی در فرحزاد پی گیری می شود. به گزارش شایان فیلم از بانی فیلم، مهدی سلوکی جدیدترین بازیگری است که به سریال «عروس تاریکی» پیوسته است.

این مجموعه حدود سه ماه است که در باغی در فرحزاد کلید خورده است و تصویربرداری همچنان در همین لوکیشن با حضور بازیگران اصلی در حال انجام است. این در حالی است که به گفته مدیر تولید این مجموعه در این مدت سکانس های خیابانی و برج آرمان و برج شهاب دیگر لوکیشن هایی بودند که گروه در آنجا مستقر شده بودند و از روز گذشته به لوکیشن فرحزاد بازگشتند.

در این لوکیشن نرگس محمدی، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، مهسا هاشمی مقابل دوربین هستند.وی همچنین متذکر شد که تا به امروز ۴۰ درصد از تصویربرداری انجام شده است.این مجموعه در ۶۰ قسمت تولید خواهد شد که هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است. اما قرار است سال آینده از شبکه اول پخش شود. ضمن اینکه تا ۶- ۷ ماه آینده تصویربرداری به طول خواهد انجامید. فیلمنامه این سریال به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلورنظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و…بازیگران این سریال هستند.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۰۵ بهمن ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده