دلخوری کارگردان معروفِ سینما از جواد عزتی!

شایان فیلم: در حالی که امروز هفتم بهمن ماه، فروش فیلم سینمایی «آینه بغل» به مرز 15 میلیارد تومان رسیده؛ منوچهر هادی کارگردان این فیلم پرده از اختلافش با جواد عزتی بازیگر این فیلم برداشت.

به گزارش شایان فیلم، از روزی که  «آینه بغل» در سینماها اکران شده جواد عزتی نه در اکران های مردمی این فیلم شرکت کرده و نه در اینستاگرامش برای این فیلم تبلیغ کرده کرده است. همین امر باعث دلخوری و ناراحتی کارگردان این فیلم شده است. امروز منوچهر هادی با نوشتن مطلبی در صفحه شخصی خود به دلیل ناراحتی اش از عزتی و رفتار غیرحرفه ای وی در قبال کارگردانِ این فیلمِ میلیاردی پرداخته است.

هادی نوشته:« عکس‌های تست گریم جواد عزتی برای فیلم آینه بغل. خیلی‌ها سوال میکنن که چرا عکسی از جواد عزتی نمیذاری و در تبلیغات فیلم نیستند. این سوال زیاد پرسیده شده و به احترام شما پاسخ میدم. بعد از آماده شدن فیلم در هیچکدام از مراسم‌ها و اکران‌ها ایشان نه پاسخ تلفن‌ها رو دادند نه شرکت کردند. از طریق همسرشان متوجه شدم که با من هیچ مشکلی ندارن. چندین پیام به ایشان دادم بعد از یک هفته جواب مختصری دادند. درهر صورت من و گروه به خاطر همزمانی کار ایشان با فیلم هزارپای آقای داودی بسیار اذیت شدیم و روزای سخت، ولی شیرینی رو تجربه کردیم. ایشان تا این لحظه نه تنها هیچ تبلیغی در صفحه شخصی خودشان از آینه بغل نکردن در هیچ مراسمی هم شرکت نکردن و جواب تلفن من و بچه‌های گروه رو هم ندادند. بعد از پیگیری‌های من یکبار با فاصله یک هفته‌ای تماسی با من داشتند که به دلیل دلخوری جواب ایشان را ندادم. این دلخوری همچنان ادامه دارد و از ایشان گله دارم. به هر دلیلی اگر از تهیه کنندگان ناراحت هستین یا هر کسی در گروه باید به احترام فیلمی که برایش زحمت کشیدیم همگی در اکران کمک کنیم که بهتر دیده شود. در آخر صمیمانه از حضور جواد عزتی عزیز و همسر محترمشان در فیلمم ممنونم و هنوز کنجکاوم مثل مردم عزیز و هواداران محترم ایشان که پاسخی برای بی توجهی و بی مهری اش به فیلم آینه بغل بدهد که بی شک یکی از بهترین بازی‌های اوست به گواه همین مردم و مخاطبان فیلم که جواد عزیز و بازی درجه یک او را در فیلم دوست داشتن. این هم عکس جواد دوست داشتنی و عزیزم. امیدوارم من و فیلم مون رو دوست داشته باشی و دلیل ناراحتی تو رو روزی بفهمم. دوستت دارم. هرجا هستی موفق باشی!»

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۰۷ بهمن ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده