گزارش سینماهای مردمی در نیمه راه جشنواره

در پنجمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر 19 سانس فوق‌العاده برای فیلم‌های نمایش داده شده در سالن سینماهای مردمی، نظر گرفته شد.به گزارش فارس، جشنواره فیلم فجر به نیمه راه رسیدو تقریباً وضعیت اقبال مخاطب به فیلم ها را می توان از روی سانس‌های فوق العاده حدس زد.مصطفی و محسن کیایی برای اکران فیلم «چهارراه استانبول» در پردیس کورش حاضر شدند.

پیمان معادی برای اکران فیلم «بمب یک عاشقانه» به پردیس کورش رفت و  در مقابل تماشاگران فیلم گفت: برای من امشب اکران ویژه ای است زیرامادرم در این سالن به تماشای فیلم نشسته است.پردیس کورش شب گذشته برای فیلم «بمب یک عاشقانه» 3 سانس فوق العاده و فیلم «تنگه ابوقریب»1 سانس فوق العاده در نظر گرفت.

الهام کردا، ستاره پسیانی،مهراوه شریفی نیا برای دیدن فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به سینما آزادی رفتند.  گوهر خیراندیش، پیمان قاسم خانی و روح الله حجازی برای اکران مردمی فیلم «اتاق تاریک» در سینما آزادی حاضر شدند.علی پروین به همراه مهران احمدی برای دیدن «مصادره» به آزادی رفتند.

محمود رضوی و محمد حسین مهدویان برای اکران فیلم «لاتاری» به سینما آزادی رفتند.امیرآقایی، مصطفی و محسن کیایی برای «چهارراه استانبول» به سینما آزادی رفتند.سینما آزادی برای فیلم های «مغزهای کوچک زنگ زده»، «مصادره»، «چهارراه استانبول» و «لاتاری» 2 سانس فوق العاده در نظر گرفت.

«به وقت شام» در سالن استقلال به سانس فوق العاده رسید. آزاده زارعی وترلان پروانه در اریکه ایرانیان برای اکران مردمی فیلم «هایلایت» حاضر شدند. در پردیس سینمایی مگامال فیلم های «مغزهای کوچک زنگ زده» 2 سانس و «لاتاری» در 3 سانس فوق العاده به نمایش درآمد.

امیر جدیدی، باران کوثری و سحر دولتشاهی برای فیلم «عرق سرد» به پردیس چارسو رفتند.ساعد سهیلی برای فیلم «اتاق تاریک» به پردیس چارسو رفت. در پردیس چارسو فیلم های «عرق سرد»3 سانس و «دارکوب»  به سانس فوق العاده رسید.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده