نقش‌های اول همیشه به بازیگران چهره می‌رسد

بازیگر فیلم «مالیخولیا» گفت: سیمرغ برای هر بازیگری مهم بوده و طبعاً برای من هم مهم است. به احتمال فراوان این سیمرغ را به دست می‌آورم زیرا در روندی که من کار می‌کنم اتفاقات خوبی افتاده و امیدوارم هرچه زودتر نقش مورد علاقه‌ام را ایفا کرده و سیمرغ را به دست آورم.

نادر فلاح بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌‌و‌گو با میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: فعلاً هیچ پیشنهادی در سینما و تلویزیون نداشته و در حال حاضر تمرین‌های نمایشی به نام دریبل را کار می‌کنم. این نمایش موضوعی اجتماعی داشته و به مشکلات یک خانواده می‌پردازد. به احتمال فراوان نمایش "دریبل" مهر ماه امسال روی صحنه رفته و به جشنواره تئاتر فجر هم خواهد رفت.

بازیگر فیلم "سد معبر" با اشاره به نزدیک شدن به اکران فیلم "انزوا" ادامه داد: به نظرم این فیلم اتفاق خوبی است و دیده خواهد شد. سینما مخاطبان متفاوتی داشته و سلیقه‌ها گوناگون است و فیلم انزوا نیز جامعه آماری مخاطب خود را به دست می‌آورد.وی درباره آرزوی خود برای دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: سیمرغ برای هر بازیگری مهم بوده و طبعاً برای من هم مهم است. به احتمال فراوان این سیمرغ را به دست می‌آورم زیرا در روندی که من کار می‌کنم اتفاقات خوبی افتاده و امیدوارم هرچه زودتر نقش مورد علاقه‌ام را ایفا کرده و سیمرغ را به دست آورم.

فلاح درباره نقش دلخواه خود خاطرنشان کرد: واقعیتش این است که دلم می‌خواهد نقش یک و یا مکمل اصلی بازی کنم. البته این سخت است زیرا کارگردان‌ها نقش اول را به بازیگران چهره و شناخته‌تر شده داده و از آنها استفاده می‌کنند اما من تمام تلاشم را برای دستیابی به این نقش انجام می‌دهم.

برچسب ها:

نادر فلاح
تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده