درد دل الناز شاکردوست از روی تخت بیمارستان

شایان فیلم: حدود یک ماه قبل خبر مصدومیت الناز شاکر دوست هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» منتشر شد. وی از ناحیه هر دو پا مصدوم شده بود. طی این مدت چهره های زیادی به عیادت شاکر دوست رفتند. از جمله عومل فیلم مذکور. اما سوالی که از همان زمان مطرح بود بحث بازیگر جایگزین شاکردوست بود. چرا که پزشکان حدود دو ماه استراحت مطلق برای وی تجویز کرده بودند و گروه فیلمبرداری نیز نمی توانستند دو ماه صبر کنند.

از طرف دیگر شاکر دوست مدعی شده که عوامل فیلم «دو طبقه روی پیلوت» بعد از همان عیادت اولیه دیگر سراغی از وی نگرفته اند و این احتمال وجود دارد که گروه، بازیگری دیگری را به جای شاکردوست آورده اند و مشغول ادامه فیلمبرداری هستند.

همین امر باعث شد تا دیروز شاکردوست این متنی گلایه آمیز را در صفحه اینستاگرامش منتشرکند:«تمام دردهایی که لحظه به لحظه کشیدم به اندازه دردی که قلبم از باور این جمله کشید که «سینما بی رحم است» نبود.

بیش از ده روز است که حتی یک نفر از اعضای پروژه ای که بخاطرش مصدوم شدم حتی حتی حتی حالی از من نپرسیده اند! (البته که سخت مشغول فیلمبرداری هستید با توقف کمتر از سه روز و جایگزینی بازیگر، خسته نباشید عزیزان)

ولی... با این همه «آه» چه خواهید کرد؟!! فیلم «دو طبقه روی پیلوت» دارد روی چه چیزی بنا می شود؟!!»

پ.ن: شایان ذکر است شاکردوست دقایقی بعد از انتشار، این پست را از صفحه اش حذف کرد!!

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده