«شرقی غمگین» بار دیگر روی صحنه می‌رود

نمایش «شرقی غمگین» به کارگردانی سعید زارعی از ششم اسفندماه روی صحنه خواهد رفت.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش «شرقی غمگین» به کارگردانی سعید زارعی و نویسندگی سجاد افشاریان تا کنون بیش از صد اجرا داشته است و دور دوم اجراهای این نمایش از 3 دی ماه در پردیس تئاتر شهزاد آغاز شد و تا 29 بهمن ماه ادامه داشت.

اجراهای تازه این نمایش از تاریخ 6 اسفندماه با تغییر ساعت از 18 به 20:30 در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد بعد از دهه فاطمیه آغاز خواهد شد.این نمایش تا کنون میزبان بیش از بیست هزار مخاطب در مجموع اجراهای خود بوده است و پیش فروش اینترنتی بلیت های این نمایش از طریق سایت های بلیت فروشی آغاز شده است و گفتنی است که امکان خرید حضوری بلیت هم برای مخاطبان این نمایش فراهم است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، این نمایش فقط تا تاریخ ٢٥ اسفندماه سال جاری در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و دیگر تمدید نخواهد شد. قرار است که این نمایش اجراهایی در شهرستان هایی مانند شیراز، رشت، مشهد و ... داشته باشد که اخبار آن به زودی اعلام خواهد شد.

نویسندگی این نمایش بر عهده سجاد افشاریان است و او در مقام بازیگر به همراه هومن شاهى در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.تا كنون هنرمندانى چون: امير جديدى، لوريس چكناواريان، احسان عبدى پور، پگاه آهنگرانى، سيروس الوند، محمد بحرانى، منصور ضابطيان، رضا درميشيان، محسن امير يوسفى، مصطفى زمانى، بهاره كيان افشار، كينگ رام، اميد نعمتى، فردين خلعتبرى، مسعود كرامتى، هوشنگ گلمكانى از اين تئاتر ديدن كردند.

لیست عوامل اصلی این نمایش عبارت است از:نویسنده: سجادافشاریان، کارگردان: سعید زارعی، مدیر اجرا: آیناز موسایی، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: محمود حسینی، طراح صحنه: مصطفی مرادیان، طراح صدا و موسیقی: آرش والی، ساخت دکور و طراح نور: مسعود رنجبر شیرازی، طراح و آنونس و ویدئو: علی زندیه، طراح و گرافیک: رضا چاووشی، مديران صحنه:سپيده شاه بيگ، محمد حسين افتتاحی.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۰۲ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده