تولید یک برنامۀتخصصی برای«فیلم کوتاه»در شبکه ۴

«برداشت ۴» عنوان برنامه جدید و تخصصی شبکه چهار در حوزه فیلم کوتاه است.به گزارش شایان فیلم به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «برداشت۴» برنامه تخصصی در حوزه فیلم کوتاه، در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه از ۷ اسفند روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.به گفته الهام عادلی تهیه کننده، این برنامه از بخش های مختلفی همچون نمایش فیلم، میزگرد، اخبار و آموزش در حوزه فیلم کوتاه تشکیل شده است.

عادلی به توضیح هر کدام از بخش ها پرداخت و گفت: هر هفته در بخش نمایش فیلم یک فیلم کوتاه خارجی و ایرانی نمایش داده می شود و با حضور منتقد و کارگردان اثر مورد تحلیل قرار می گیرد. در بخش اخبار جشنواره، جشنواره های مرتبط با فیلم کوتاه برای فیلمسازان برای شرکت در آنها معرفی می شود.

وی افزود: در بخش «میزگرد» که اجرای آن را هادی علی پناه بر عهده دارد با حضور اعضای صنف فیلم کوتاه، نهادهای دولتی که از فیلم کوتاه حمایت می کنند و نماینده هایی از حوزه تلویزیون مسایل و مشکلات فیلمسازان در این حوزه نقد و بررسی می شود.

تهیه کننده «برداشت ۴» گفت: در بخش آموزشی این برنامه تلویزیونی روش های ساخت فیلم کوتاه همچون فیلمنامه نویسی، دوبله و فیلمسازی برای مخاطبان آموزش داده می شود.عادلی با بیان اینکه اولین قسمت از «برداشت ۴» از دوشنبه ۷ اسفند روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، بیان کرد: این برنامه در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه ای تولید شده است و قرار است به صورت هفتگی دوشنبه ها ساعت ۲۲ از شبکه چهار پخش شود.

عادلی در پایان به معرفی بخش ها و مهمانان اولین قسمت از این برنامه تلویزونی پرداخت و گفت: در اولین قسمت از «برداشت۴» در بخش نمایش فیلم خارجی، فیلم «۸» اثر آسیم واسیچ نمایش داده می شود و با حضور حسین عیدی زاده نقد می شود. در قسمت نمایش فیلم ایرانی، عماد خدابخش که کارگردانی برنامه را نیز بر عهده دارد با درناز حاجی ها کارگردان فیلم های «مارلون» و «مرضیه» گفتگو می کند و بخش هایی از این دو فیلم به نمایش در می آید.تهیه کننده «برداشت۴» افزود: در بخش میزگرد اولین قسمت از برنامه، هادی علی پناه منتقد میزبان کاوه قهرمان و یوسف کارگر می شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۰۷ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده