معرفی برنامه‌های نوروزی شبکه آی‌فیلم

در آستانه بهار و شروع سال نو، شبکه آی‌فیلم برنامه‌های متنوعی ویژه نوروز مخاطبانش در داخل کشور تدارک دیده است که به جنبه های محتلف ایرانشناسی، موسیقی، شعر و... در تلفیق با آثار نمایشی ایرانی اختصاص دارند. بنابراین گزارش، علاوه بر برنامه‌های روتین همچون «کافه فیلم»، «خارج از کادر»، «سینما آی‌فیلم» و «پشت صحنه»، «رباعی سینما»،«نگاه بینندگان» و «تماشاخانه آی‌فیلم» که در تعطیلات نوروز ۹۷ همچنان طبق روال پیشین از این شبکه روی آنتن می‌روند، ویژه برنامه های نوروزی نیز برای آی‌فیلمی‌ها تدارک دیده شده است.

بر اساس این گزارش، ویژه برنامه «نگاه آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی روزبه رحیمی‌نژاد در ایام نوروز از آی‌فیلم پخش می‌شود و به توریسم در تهران، به صورت میان‌برنامه در ساعات مختلف روز در فواصل سریال ها می‌پردازد.

«عیدانه» عنوان دیگر ویژه برنامه‌ای است که در آن ۳۰ بازیگر شاخص کشور پس از پخش سکانسی از بازی‌شان نوروز ۹۷ را به مخاطبان آی‌فیلم تبریک می‌گویند. این برنامه به تهیه کنندگی فرزام محبی در تعطیلات نوروز در ساعات مختلفی از شبانه روز پخش خواهد شد.میان‌برنامه «شعر نوروزی» نیز در قالب موشن گرافیک به تهیه کنندگی فرهاد احمدزاده تولید می‌شود که در آن فاطمه رکنی به دکلمه اشعار شاعران بزرگ فارسی‌زبان به مناسبت رسیدن بهار می‌پردازد.«اینجا ایران است» به تهیه کنندگی احمد مزرعتی، در ایام نورز با موضوع جاذبه‌های گردشگری ایران و معرفی ایران پخش می‌شود.

همچنین، مسابقه «نما به نما» در ایام نوروز طبق همان روال پیشین در دونوبت در ساعت‌های ۱۴:۳۰ و ۱۷:۳۰ هر روز به صورت زنده روی آنتن می‌رود. تهیه‌کنندگی این برنامه را مجید محمودی برعهده دارد و نجمه جودکی، سعید شیخ‌زاده و حسین رفیعی مجریان این مسابقه‌اند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده