اظهارات جنجالی احمد نجفی دربارۀ احمدی نژاد

احمد نجفی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، که نظری وی را درباره احمدی نژاد و اقدامات اخیرش پرسیده بود گفت: به من ربطی ندارد. من سیاسی نیستم و هیچ نظری ندارم. من الان چه رابطه ای با ایشان دارم؟ مگر از خانوادۀ ایشان همسر گرفته ام؟ ما یک مدت در شورا (ی صنفی نمایش) کار کردیم و بعد آمدیم بیرون، به من چه ربطی دارد که این سوال را می پرسد؟

بنده شخصا اگر رئیس جمهور بودم پس از پایان دوره ریاست جمهوری ام دیگر در انتخابات شرکت نمی کردم و سعی می کردم آرامش سیاسی را حفظ کنم. مدت هاست که احمدی نژاد را ندیده ام و هر وقت ببینم حتما به ایشان می گویم. همانطور که به آقای روحانی هم می گویم، به آقای خاتمی هم قبل از انتخابات 88 گفتم.

من در شرایط کنونی این اقدامات احمدی نژاد را اصلا به صلاح نمی دانم، ایشان سوابق ریاست جمهوری دارند و 2 بار توسط رهبری تایید و تنفیذ شده است. همان دستی که آقای روحانی را تنفیذ کردند، همان دستی که آقای خاتمی و مرحوم هاشمی را تنفیذ کردند. تا زمانی که طبق قوانین جمهوری اسلامی کار کند این تنفیذ، پایدار است...

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران




    محمد ۱۶:۰۳ - ۰/۰۷/۱۹

    من با بخشی از صحبت های ایشان موافقم اگرچه ای کاش اقای هاشمی در اون دوره تایید شده بود ..ولی اقای نجفی خودشون همد یه شخص احساساتی هستند که خیلی زیاد جو زده میشن نمونه این افراد نقش مهمی در فلاکت و بیچارگی جامعه امروزی ایران دارند ..


معرفي فيلم هاي روي پرده