هنرپیشه فیلم های مستهجن از ترامپ شکایت کرد!

تارنمای شبکه تلویزیونی سی ان ان خبر داد که یک هنرپیشه فیلم های هرزه نگاری از رئیس جمهوری آمریکا شکایت کرد که هرگز پیمان نامه عدم افشای روابط فیمابین را امضا نکرده است. به گزارش شایان فیلم از ایرنا وکیل استفانی کلیفورد در شکایتی که دیشب به وقت محلی توییت کرد مدعی شد که مایکل کوهن وکیل ترامپ پیمان نامه عدم افشا را از طرف ترامپ امضا کرده و در نتیجه این قرارداد اکنون باطل است.

این هنرپیشه فیلم های هرزه نگاری گفت که چندین سال پیش از آنکه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود با وی در ارتباط بوده است. وکیل وی مدعی است که پس از آنکه در دوران تبلیغات انتخابات 2016 چندین زن مدعی رابطه با نامزد جمهوریخواهان شدند، وکیل ترامپ مداخله کرد تا مانع از افشاگری کلیفورد شود. به گفته وکیل کلیفورد، وکیل ترامپ در روزهای اخیر نیز قصد ساکت نگاه داشتن موکلش را داشته است.

سی ان ان پیشتر خبر داده بود که وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا پرداخت 130 هزار دلار حق السکوت به یکی از هنرپیشگان فیلم های مستهجن را تقبل کرد و سازمان ترامپ و ستاد انتخاباتی وی در این تراکنش دخیل نبوده و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم آن را بازپرداخت ننمودند. وی اکنون مدعی است که ترامپ از بازپرداخت این مبلغ به وی خودداری می نماید.

چندی پیش روزنامه وال استریت ژورنال خبر داده بود که ترامپ اندکی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، 130 هزار دلار حق السکوت به کلیفورد پرداخت کرد تا رابطه 10 سال پیش این دو فاش نشود.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده