آخرین اخبار از برنامه های سال تحویلِ تلویزیون

شایان فیلم: هر چه به روزهای اخر اسفند و لحظه تحویل سال نزدیک می شویم تکاپوی برنامه سازان تلویزیون برای تولید برنامه های ویژه نوروز به اوج خودش می رسد. در حالیکه ده روز تا پایان سال باقی مانده تقریبا اکثر شبکه ها مجریان و تهیه کنندگانِ ویژه برنامه های تحویل سال شان را معرفی کرده اند.

به گزارش شایان فیلم در همین زمینه و طبق آخرین اخباری که منتشر شده احسان علیخانی قرار است برنامه ای با نام «بهار نارنج» را روی آنتن شبکه سوم ببرد. این برنامه از 26 اسفند شروع شده و تا سه شنبه 29 اسفند که تحویل سال است ادامه خواهد داشت. در سه روز اول، برنامه از ساعت 22 تا 24 پخش می شود اما در روز سال تحویل، علیخانی و گروهش به مدت 10 ساعت پخش زنده خواهند داشت.

در شبکه یک نیز علی ضیا برنامه «یکِ یک» را تولید و اجرا خواهد کرد. این برنامه از شنبۀ آینده به مدت چهار روز روی آنتن شبکه یک می رود. طبق معمولِ این نوع برنامه ها، هر شب قرار است هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان موسیقی به عنوان میهمان در این برنامه حضور یافته و به طور زنده با مردم صحبت کنند.

تفاوتی که این برنامه با برنامه های مشابه دارد این است که علاوه بر مجری و میهمانان، مردم عادی نیز در استودیو حضور خواهند داشت. این برنامه از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه تا ساعت 21 و دقایقی پس از تحویل سال روی آنتن خواهد بود. ضمن اینکه علی ضیا وعده داده که در این برنامه بیش از سی کلیپ موسیقی از خوانندگان مطرح کشور را پخش کند.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده