چهره محبوب سینمایی سال ۹۶ انتخاب شد

شهاب حسینی بازیگر محبوب و پرطرفدار سینما و تلویزیون کشورمان در نظرسنجی برنامه حالا خورشید به عنوان چهره سینمایی سال ۹۶ انتخاب شد.شهاب حسینی بازیگری که با تلویزیون در بین مردم شناخته شد و به محبوبیت رسید و بعد از آن جای پای محکمی در سینما پیدا کرد این روزها با سریال شهرزاد و با بازی در نقش قباد به محبوبیت بیشتری در بین مردم رسیده است.

این محبوبیت در یک نظرسنجی که در برنامه حالا خورشید برگزار شد کاملا مشهود است . این هنرمند کشورمان با اختلاف زیاد از دیگر بازیگران سینما در صدر جدول نظرسنجی چهره های سینمایی ایستاد و به عنوان چهره سینمایی سال 96 انتخاب شد.

عوامل برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور در یک نظرسنجی با حضور 8 چهره سینمایی محبوب ترین چهره سال 96 را مشخص کردند. در میان این چهره های سینمایی شهاب حسینی با بالاترین میزان رای و با اختلاف قابل ملاحظه ای به عنوان چهره سینمایی سال 96 انتخاب شد.در بین این 8 چهره سینمایی کشورمان نام شهاب حسینی ، هومن سیدی ، جواد عزتی ، نوید محمدزاده ، الناز شاکردوست ، پریناز ایزدیار ، محمدرضا گلزار و حمید فرخ نژاد دیده میشود.

در این نظرسنجی که با انتخاب منتقدین و بهترین های سینما مشخص شد شهاب حسینی با 38 % آرا و با بیشترین رای و اختلاف زیاد با دیگر چهره های سینمایی سال ، به عنوان چهره سینمایی سال 96 انتخاب شد.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران




    ترانه ۱۳:۵۳ - ۹۷/۰۴/۱۲

    واقعاهم حق شهاب بود.تبریک می گم به افتخارسینمای ایرانننننن.


معرفي فيلم هاي روي پرده