حملۀتندوتیز یک خوانندۀپاپ به مدیربرنامۀ سابقش!

گفت‌وگوی مدیرعامل شرکت «ترانه شرقی» با یکی از رسانه‌ها در روزهای گذشته سر و صداهایی در فضای مجازی به پا کرد و پاسخ اینستاگرامی بنیامین بهادری در این باره نیز باعث شد موج این حاشیه‌ها بیشتر و بیشتر شود.به گزارش «موسیقی ما»، محسن رجب‌پور روز گذشته در گفت‌وگو با رسانه اینترنتی «تی‌وی پلاس» گفته بود: «هیچ پولی از بنیامین نگرفتیم و گذاشتیم از قطعات ما در کنسرت‌هایش استفاده کند.»

این گفت‌وگو که در صفحه اینستاگرام محسن رجب‌پور نیز منتشر شد، با واکنش و حمله تند بنیامین بهادری همراه شدو او در کامنتی پای این مطلب نوشت: «شما حقی در مورد اجرای قطعات من در کنسرت‌ها نداشتید و ندارید. ضمناً اگر می‌توانید به صورت قانونی جلوی اجرای قطعه‌ای را بگیرید، حتماً این کار را انجام دهید. بعد از اینکه «دنیا دیگه مثل تو نداره» را همه ایران شنیدند و آلبوم «85» تولید شد و آماده انتشار بود، برای اولین‌بار شما را به واسطه آقای علمشاهی دیدم. اولین چیزی که به من گفتید، «حضرت بنیامین» بود. به نظرم با «حامد همایون» عزیز هم همین کار را کردید و هیچ سندی برای ارتباط شما قبل از هیت شدن کار ایشان وجود ندارد؛ حتی اگر خودش هزار حرف دیگر بزند. (آقای خباز در جریان هستند.) خلاصه اینکه وقت و حوصله جواب دادن به این موضوعات را در مصاحبه و دنیای مجازی ندارم. فقط در صورتی که خواستید به صورت قانونی پیگیری کنید، جوابگو خواهم بود. شما این‌کاره نیستید و بیشترین امتیازتان، ارتباطات ارگانی سؤال‌برانگیز و اخذ مجوزهای مشکوک است. حالا به زودی دنیا تغییر خواهد کرد و شما باید پاسخ‌گوی سوالات زیادی باشید.»

* نگاهی به گذشته

خرداد سال 92 بود که به یک‌باره خبر اتمام همکاری بنیامین بهادری با شرکت «ترانه شرقی» منتشر و با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد. بنیامین آن زمان در یک گفت‌وگوی کوتاه در این باره گفت: «بله بنده تأیید می‌کنم. همکاری من و آقای رجب‌پور تغییر پیدا کرده است؛ اما جدا نشده‌ایم. در واقع باید بگویم شکل همکاری‌مان تغییر پیدا کرده و از آن حالت انحصاری خارج شده است. آقای رجب‌پور در این سال‌ها زحمات زیادی برای بنده کشیده‌اند و همه مسائل مربوط با بنیامین اعم از قراردادها، توافق‌نامه‌ها و... را انجام داده‌اند؛ اما این بار دیگر تصمیم‌گیرنده و مدیر برنامه گروه بنیامین نیستند و از این پس، بنیامین با گروه خوب و موفقش تصمیم‌گیری خواهد کرد.»

 این خواننده پاپ درباره علت جدایی‌اش از مدیر برنامه‌اش گفته بود: «احساس کردم گروه بنیامین از پویایی افتاده و به حالت یکنواختی در آمده؛ به همین دلیل، تصمیم داشتم مقداری فضا تغییر کند. البته این تغییرات، ارتباطی با آلبوم جدید ندارد. من با آقای رجب‌پور دوستی قدیمی داشته و خواهیم داشت. امیدوارم هنرمندان و تهیه‌کننده‌های دیگر هم یاد بگیرند زمانی که یک دوره همکاری به پایان می‌رسد، بدون کمترین آسیب و ناراحتی و حتی با خوشی، فصل همکاری جدیدی را رقم بزنند. حالا ممکن است کمی محدودتر شود. آقای رجب‌پور دیگر مدیربرنامه و تهیه‌کننده آلبوم سوم بنیامین نیستند و آلبوم سوم بنیامین هرگاه به سرانجام رسید، با تهیه‌کننده جدیدش ارائه خواهد شد.»

* رجب‌پور: بلندپروازی‌های بنیامین باعث این جدایی شد

محسن رجب‌پور، مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری «ترانه شرقی» پس از اظهارات بنیامین، اتمام همکاری‌اش با این خواننده پاپ را تأیید کرد و گفت: «بیانیه دادیم و خبری را که منتشر شده، تأیید کردیم؛ اما واقعیت این است که همین الان هم مردد هستم در مورد این موضوع حرف بزنم یا نه. برای من جالب است که چرا جامعه نسبت به این موضوع حساس برخورد می‌کند. شاید قیم بودن ما برای بنیامین یک جایی دست و پای بنیامین را بسته بود. من این کار را به دو علت انجام دادم؛ یکی برای تجربه کردن بنیامین و دوم برای انجام کارهای بلندپروازانه‌اش. به نظر من، بنیامین باید مدتی خودش فکر کند و بعد خودش تصمیم بگیرد تا درک و لمس واقعیت‌های این جامعه در این حوزه برایش راحت‌تر باشد. او تصمیم‌هایی داشت که من مانع آن می‌شدم؛ بعضی جاها خواسته کارهایی انجام دهد که من نگذاشته‌ام.»

* حمله‌ها ادامه دارد: خودخواسته را تدبیر نیست!

با گذشت حدود 24 ساعت از اتفاقات فضای مجازی، حملات به محسن رجب‌پور در این فضا ادامه دارد. این تهیه‌کننده سرشناس، از شب گذشته بخش کامنت‌های پست آخرش را در صفحه شخصی‌اش بسته و تنها در جوابی کوتاه به بنیامین نوشته: «خودخواسته را تدبیر نیست»!

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده