عشق ناکامِ سعید راد در برنامۀ دورهمی!

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان سعید راد بازیگر پیشکسوت سینمای کشورمان بود که بعد از سالها دوری از دنیای بازیگری دوباره به این عرصه بازگشته و با ایفای نقش در فیلم های سینمایی به محبوبیت گذشته رسیده است.

مهران مدیری گفتگو با سعید راد را با مطرح کردن نام اصلی او آغاز کرد و از این هنرپیشه کشورمان پرسید شما اسمتان را تغییر داده اید که سعید راد گفت :خیر ، اسم من احمد سعید حق پرست راد بود که از دوران دبیرستان به من سعید راد می گفتند و این نام ادامه پیدا کرد.

سعید راد درباره اولین باری که جلوی دوربین رفت گفت:من قهرمان بولینگ بودم و یک روز که در باشگاه مشغول تمرین بودم آقای امیر نادری که از چندی پیش من را زیر نظر داشتند به آنجا آمدند و به من پیشنهاد بازی دادند و بازیگری من از همان جا آغاز شد و این داستان مربوط به سال ۴۹ و ۵۰ است .

بازیگر فیلم دوئل دربخشی از گفتگو درباره مهران مدیری صحبت کرد و گفت :من در غربت با مهران مدیری آشنا شدم و وقتی برنامه های ایشان را می دیدم خیلی لذت میبردم ، این صحبت باعث شد مدیری به شوخی بگوید پس شما هم از بچگی با من خاطره دارید …سعید راد ادامه داد :آقای مدیری واقعا نابغه ان ، سالهاست که با برنامه هایشان در دل مردم جا باز کرده اند و محبوب شده اند و در ادامه این صحبت ها به وضعیت سخت آلودگی هوا و ترافیک اشاره کرد و در این باره صحبت کرد.

مجری برنامه دورهمی از سعید راد پرسید سر چه چیزهایی شوخی ندارید ؟ بازیگر خداحافظ رفیق گفت :من سر کار با کسی شوخی ندارم ، من این حرفه را خیلی دوست دارم و چون ۲۰ سالاز این حرفه دور بودم بیشتر دوست دارم که کار کنم و الان که ۷۲ سال دارم هنوز هم عاشق این حرفه هستم.

در ادامه این گفتگو مهران مدیری به شیطنت های دوران جوانی سعید راد اشاره کرد و از او خواست در این باره صحبت کند که او از گفتن آنها طفره رفت و به صحبت درباره وضعیت حال حاضر سینمای کشور و نبود قهرمان در فیلم های سینمایی بسنده کرد .

سعید راد در بخشی از صحبت هایش به عزت الله انتظامی به عنوان قهرمان سینما اشاره کرد و مهران مدیری در این باره گفت:آقای انتظامی میدونم که راه رفتن برای شما سخت هست اما خودم می آیم آنجا ، کولتان میکنم و به برنامه می آورم و از پرویز پرستویی نیز برای حضور در برنامه دعوت شد.

مهران مدیری از سعید راد خواست درباره عاشق شدن ش صحبت کند که به شوخی گفت :کدومش رو بگم و ادامه داد :زمانی که من سال سوم دبیرستان بودم در مسیر رفت و آمدم همیشه یک دختر خانم را میدیدم و خیلی از او خوشم می آمد و عاشق او شده بودم.

دو ماه و نیم تمرین کردم که وقتی او را دیدم به او سلام کنم و ماجرا را برایش تعریف کنم که بالاخره بعد از این مدت موفق شدم ولی وقتی به او سلام کردم در جواب گفت :کوفت و رد شد….سعید راد ادامه داد :حتما ایشون دارن زندگی خودشان را میکنند اما نمیدانند که در آن روزها چه به روز من آورده بودند.

من دوبار ازدواج کردم و یک دختر دارم که دندانپزشک است و پسرم هم وکالت خوانده است و به دلیل بازی نوه ام در تیم پرسپولیس قرار است که به ایران بیایند و در ایران زندگی کنند.

سعید راد درباره محبوب ترین بازیگران حال حاضر سینمای کشور گفت :از بین بازیگران امروز شهاب حسینی ، حامد بهداد و محمدرضا فروتن را خیلی دوست دارم و به نظرم یکی از تکنیکال ترین بازیگران ایران فریبرز عرب نیا است که در مختار واقعا درخشید

بازیگر عقاب ادامه داد :یکی از بازیگران فوق العاده امروز که استثنا است و ویژگی های منحصربه فردی دارد و امیدوارم این منحصر به فرد بودن را همیشه حفظ کند نوید محمدزاده است و تازگی ها نگاهم معطوف به هومن سیدی شده است که بازیگری را از پایه بلد است. در بخش پایانی برنامه سعید راد ۲۵ فیلمی که به سختی توانسته بود جمع آوری کند و از ارزشمندترین فیلم هایش بود به موزه دورهمی تقدیم کرد.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده