بازیگر زن، خروجش از کشور را تکذیب کرد!

شایان فیلم: الهه فرشچی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در اینستاگرام خبر کشف حجاب و خروجش از کشور را تکذیب کرد. این بازیگر نوشت: همراهان محترم برای ساعاتی تلفن همراه اینجانب به امانت در اختیار یک به اصطلاح دوست بی وجدان و سرشار از حسد بود که با انتشار عکسی خصوصی از من و مطلبی کذب در صفحه اینستاگرامم باعث سودجویی و موجب تعجب و نگرانی شما عزیزان شده بود. از شما همراهان محترم و با فرهنگ عذرخواهی کرده و به اطلاع می رساند که این موضوع از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد شد.

به گزارش شایان فیلم، سه روز قبل در صفحۀ این بازیگر عکسی بدون حجاب از وی منتشر شد به همراه متنی که در آن نوشته بود علارغم میل باطنی اش قصد دارد از ایران برود و بازیگری را کنار بگذارد.

درباره این اتفاق سه گمانه زنی وجود دارد. اول اینکه ادعای او صحیح است و یک دوست بی وجدان (به گفتۀ خودش) آن عکس و متن را منتشر کرده که قطعا اگر چنین کسی وجود داشته باشد توسط مراجع قضایی معرفی و مجازات می شود! دوم اینکه وی واقعا از کشور خارج شده یا تصمیمش را دارد ولی مردد است و این کار را به خاطر سنجش واکنش ها انجام داده است. احتمال سوم هم می گوید با توجه به اینکه وی بازیگرمطرحی نیست؛ برای «تیتر شدن» این کار را کرده است. در هر صورت همانطور که گفتیم گذشت زمان، همه چیز را مشخص خواهد کرد!

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده