حمایتِ تهیه کنندۀ فیلم «لاتاری»از شادمهرعقیلی!

آرش مقدم نیا:  چند ساعتی است فیلمی از کنسرت شادمهرعقیلی در فضای مجازی دست به دست می چرخد که در آن شادمهر می گوید «من از همین جا اعلام می کنم برای همیشه پام رو دوبی نمی خوام بذارم! این فیلمم بگیرید همه جا پخش کنید بشنون و بدونن که ما به هیچ اماراتی باج نمی دیم... ندادیم...ایرانی بالاتر از همه است...! به افتخار ایران و ایرانی.»

به گزارش شایان فیلم، ظاهرا یکی از شرطهای این کشورِعرب نشین برای خواننده های ایرانی این است که آنها در کنسرتشان اسمی از خلیج فارس نیاورند و آهنگی هم در این مورد نخوانند! اما شادمهر ظاهرا در کنسرتی که پنج شنبه داشته این آهنگ را خوانده و بعد حرفهایی که در بالا نوشتیم را بر زبان آورده است.

در همین زمینه سید محمود رضوی  که این روزها فیلم جدیدش «لاتاری» با موضوع قاچاق دختران ایرانی به دوبی و غیرت ایرانی ها روی پرده رفته این اقدام شادمهر را تحسین کرده و نوشته: «غیرت و عرق ملی شادمهر عقیلی درمقابل اماراتی ها  از برخی رسانه های بی هویت داخلی بیشتر است که تبلیغات حامیان «لاتاری» را نژادپرستانه نامیدند.»

طعنه و کنایه رضوی به رسانه های بی هویت داخلی هم ماجرایی دارد! ظاهرا تعدادی از سایت ها و کانالهای تلگرامی برای تبلیغ فیلم «لاتاری» این جمله را به کار برده بودند که« فیلم انتقام گیری از سالها تحقیر ایرانیان توسط عربهای حاشیه خلیج فارس» که برخی این جملات را «تبلیغات نزاد پرستانۀ فیلم لاتاری در فضای مجازی» خوانده بودند. رضوی نیز در جواب آنها نوشته بود "وقتی دوستان در مورد ملی‌گرایی حرف بزنند آریایی هستند، وقتی ما فیلمی در دفاع از غیرت و عِرقِ ملی بسازیم و یک عزیزی اینگونه کپشن دلخواه خود را بزند می‌شود نژادپرستانه و منتسب به گروه تبلیغاتی «لاتاری». البته تک‌تک مردم مروج ما هستند. «لاتاری» تنها نیست."

گفتنی است فیلم «لاتاری» به کارگردانی محمد حسین مهدویان چند روزی است روی پرده سینماها رفته است. ساعد سهیلی، حمید فرخ نزاد و جواد عزتی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۰۴ فروردین ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده