بازیگر معروف، زندگی‌اش را حراج کرد!

راسل کرو، ستاره هالیوود و برنده جایزه اسکار روز شنبه (۷ آوریل/ ۱۸ فروردین) ۲۲۷ قطعه از اسباب و اثاثیه خود را در حراجی به فروش رساند.به گزارش دویچه وله،فقط سپر لباس فیلم گلادیاتور به مبلغ ۱۲۵ هزار دلار به فروش رسید.در مجموع ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار استرالیا (دو میلیون ۳۰۰ هزار یورو) عایدی این حراجی بود.

او این وسایل را به خاطر جدایی از همسر خواننده‌اش “دانیلا اسپنسر” به حراج گذاشت.جالب است که روز ۷ آوریل که تولد راسل کرو است و او ۵۴ ساله می‌شود، پانزدهمین سال ازدواج‌ اوست.

گرچه او و همسرش از ۵ سال پیش جدا از هم زندگی می‌کنند، اما روز ۷ آوریل به طور رسمی طلاق گرفتند.روی پوستر حراجی، راسل کرو در حالی که نوشیدنی را به علامت “سلامتی” بالا برده است، نوشته شده: “هنر طلاق گرفتن”.

این زوج که حدود 5 سال پیش از هم جدا شده‌ و اخیرا طلاق‌شان را رسمی کرده‌اند، با به حراج گذاشتن مجموعه‌ای از اشیاء و خاطرات زندگی مشترک، این طلاق را جشن گرفتند و پول خوبی هم از آن به جیب زدند.

این مجموعه شامل 227 آیتم اعم از تابلوهای نقاشی، خاطرات سینمایی، گیتارها، جواهرات، مبلمان و خاطرات کریکت است که روز شنبه (۷ آوریل/ 18 فروردین) در حراج «ساتبی» استرالیا در معرض فروش گذاشته شد.دو اسب استفاده شده در فیلم «گلادیاتور»، لباس کاپیتان جک آبری در فیلم «استاد و فرمانده» و شلوار چرمی که کرو در فیلم «مرد سیندرلایی» پوشیده بود از جمله این مجموعه بودند.

بازیگر 54 ساله اهل نیوزلند سه بار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «گلادیاتور»، «یک ذهن دلپذیر» و «نفوذی» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است که در سال 2000 با فیلم گلادیاتور برنده این جایزه شد.وی در سال 2003 با دانیلا اسپنسر خواننده و هنرپیشه استرالیایی ازدواج کرده بود. کرو در مصاحبه‌ای گفته است که ایده حراج را صرفا جهت تفریح عملی کرده است.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده