داوران جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شدند

اسامی داوران سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در بخش های «بین الملل»، «جلوه گاه شرق»، «نتپک» و «بین الادیان» اعلام شد.به گزارش شایان فیلم از مهر، ستاد برگزاری  سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی داوران این دوره در بخش های «بین الملل»، «جلوه گاه شرق»، «فیلم های اول»، «نتپک»، «بین الادیان» را به ترتیب زیر اعلام کرد.

داوران بخش بین الملل: یوآنا کوز-کراوزه (فیلمساز) از لهستان، میلچو مانچفسکی (فیلمساز) از مقدونیه، دیمیتریس آتانیتیس (فیلمساز) از یونان، آدور گوپالاکریشنان (فیلمساز) از هند، جیووانی اسپانیولتی (منتقد و مدرس) از ایتالیا، محمود کلاری (فیلمبردار) از ایران و مریلا زارعی (بازیگر) از ایران.

داوران بخش جلوه گاه شرق: عمار جمال (فیلمبردار) از عراق، فرهاد اصلانی (بازیگر) از ایران، سالومه دموریا (بازیگر) از گرجستان، احمد بویاجی اوغلو (منتقد و تهیه کننده) از ترکیه و سوهان پانشا (تهیه کننده) از مالزی.

داوران نتپک: آندریاس اونگربوک (منتقد) از اتریش، رامان چاولا (برنامه ریز جشنواره) از هند،  حبیب احمدزاده (نویسنده) از ایران.

داوران بین الادیان: والری دِمارناک (منتقد) از فرانسه، توماس کرول (مدرس) از آلمان و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری (مدرس) از ایران

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده