محسن تنابنده اولین سریال مستقل خودرا می سازد

خشایار الوند از جدیدترین فعالیت خود و ابهامات بوجود آمده در فیلمنامه سریال «دیوار به دیوار 2» سخن گفت. خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت ساخت فیلمی با موضوع کولبران گفت: قرار بود یک فیلمنامه سینمایی با موضوع کولبران را بنویسم که از دستور کار خارج شد. اما در حال حاضر در مراحل اولیه و طراحی متن فیلمنامه سریالی با نام «اسقاطی» هستیم که محسن تنابنده کارگردانی آن را بر عهده دارد و محتوای طنز خواهد داشت.

وی درباره ابهاماتی که در خصوص شناسنامه و معرفی برخی شخصیت‌ها و سکانس‌ها در سریال تلویزیونی «دیوار به دیوار 2» بوجود آمد، عنوان کرد: حدود سی سکانس از مجموعه «دیوار به دیوار 2» مربوط به لوکیشن‌های غیر از خانه فیلمبرداری نشد و باعث شد ابهاماتی در خصوص برخی سکانس‌ها، عقبه و شناسنامه برخی شخصیت‌های قصه بوجود آید.

الوند افزود: به عنوان نمونه سکانس‌های مربوط به عقبه برقکار، جاسوس، برادر دلپاک و... را ندیدیم که این موضوع ابهاماتی را بوجود آورد. باید بگویم که اینقدر غیرحرفه‌ای نیستم که بدین شکل کار کنم و آدم ها را بی هویت بگذارم و در روایت رهایشان کنم.

وی ادامه داد: این کار برای برند «دیوار به دیوار 2» مناسب نبود و زحمت ما هدر رفت. با مشاهده چنین اتفاقی، حتی تقاضا کردم نامم را حذف کنند که این کار را نیز انجام ندادند. به سهم خودم از مخاطبان این سریال عذرخواهی می کنم. واقعا ما تلاشمان را کردیم تا این اتفاق رخ ندهد، ولی متاسفانه به هنگام اجرا کار خودشان را کردند و با تصمیمات خودشان پیش رفتند.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده