حضور خوانندۀ معروفِ رپ در یک سریال خانگی

علیرغم مقاومت گروه سازنده سریال "رقص روی شیشه" برای عدم انتشار اخبار و درز اطلاعات پروژه، یاس مطرح‌ترین رپر حال حاضر موسیقی رپ در سریال "رقص روی شیشه" تازه ترین ساخته مهدی گلستانه حضور خواهد داشت.طبق این خبر؛ حضور یاس در این پروژه قطعی است اما هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که این حضور به معنی بازیگری اوست یا خوانندگی.

مهمترین نکته اینجاست که یاس بعد از چندین سال جزو معدود خوانندگانى است که هیچ وقت برای دریافت مجوز رسمی اقدام نکرده است، حال این سوال پیش مى‌آید که آیا مهدی گلستانه تمام مجوزهای لازم برای استفاده موسیقى او را دریافت کرده است یا اینکه فقط یاس در نقش یک بازیگر یا خواننده در این سریال ظاهر می‌شود؟ که تمام این اتفاقات در هاله اى از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا، "رقص روی شیشه" سریال پر بازیگر و پر هزینه شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری است که در مراحل پایانی پیش تولید قرار دارد و قرار است به زودی منتشر شود؛ چند روز پیش خبر مهم دیگرى درباره حضور ده خواننده در این سریال منتشر شد که بر مبنای آن قرار است خوانندگانى چون فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، محمدعلیزاده،رضا صادقى، مهدى یغمایی، هوروش بند، محمدزندوکیلى، رضا بهرام و انوش تقوى با این پروژه همکاری داشته باشند و قراردادشان را با این سریال برای تولید قطعات اختصاصى امضاء کرده‌اند.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده