یک خواننده:ازشنیدنِ برخی ترانه‌هاخجالت می کِشم!

محمد گلریز گفت: برخی اوقات از شنیدن این سروده‌ها و ترانه‌ها متاسف و خجالت‌زده می‌شوم. من مخالف موسیقی پاپ نیستم اما کاش مسئولین فرهنگی کمی در مورد اشعار خوانندگان دقت کنند.محمد گلریز خواننده موسیقی انقلابی در خصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه موسیقی به میزان گفت: واقعیت امر من سال‌هاست بازنشسته شده‌ام اما متاسفانه از وضعیت حال حاضر موسیقی ایران دل خونی دارم.

وی نبود آثار ارزشی در موسیقی روز ایران معضلی بزرگ خواند و افزود: از نظر من جای خالی سروده‌های انقلابی و ارزشی به شدت در موسیقی روز ایران احساس می‌شود. مسئولین فرهنگی بارها به تولید آثار انقلابی در موسیقی تاکید ورزیده اند و به نظرم باید این مقوله جدی تر پیگیری شود.خواننده قطعه "بانگ آزادی" با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب تاکید کرد: این روزها جهان درگیر یک جنگ نرم فرهنگی است و ما باید در این عرصه غافل نباشیم زیرا زمانه بسیار مهمی را پشت سر می گذاریم.

وی با تاکید بر حضور پرتعداد خوانندگان در عرصه موسیقی اضافه کرد: این روزها می بینیم که تعداد خوانندگان به شدت زیاد شده است. من نمی گویم که این تعدد خواننده بد است اما باید دید این خوانندگان چه چیزی را می خوانند. شعر و ترانه یک آهنگ باید در راستای انقلاب بوده و به درد این مردم بخورد. من نمی فهمم این ترانه‌ها چه چیزی هستند که خوانندگان آنها را می‌خوانند.

خواننده قطعه "ای بسیجی" در همین راستا خاطرنشان داد: برخی اوقات از شنیدن این سروده ها و ترانه ها متاسف شده و خجالت زده می شوم. من مخالف موسیقی پاپ نیستم اما کاش مسئولین فرهنگی کمی در مورد اشعار خوانندگان دقت کنند. برخی از این موسیقی ها با ریتم شش و هشت ساخته شده و اشعار بسیار ناراحت کننده‌ای دارند.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده