خداحافظی «حالا خورشید» بدون وعدۀ بازگشت!

برنامه دیروز «حالا خورشید» آخرین قسمت از سری دوم این برنامه بود و مجری‌ها و دست‌اندرکاران پشت‌صحنه این مجله صبحگاهی، با حضور جلوی دوربین در دقایق پایانی برنامه، از مخاطبان خود خداحافظی کردند. به نوشته خراسان، نکته قابل توجه در خداحافظی عوامل «حالا خورشید» این بود که رضا رشیدپور، در خلال برنامه و تشکر از مخاطبان، هیچ اشاره‌ای به بازگشت این برنامه بعد از ماه مبارک رمضان نکرد. از آن جا که مدیران صداوسیما درباره احتمال تولید فصل سوم «حالا خورشید» اظهارنظری نکرده‌اند و همچنین در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام برنامه از بازگشت برنامه به آنتن صبحگاهی تلویزیون سخنی گفته نشده است، می‌توان دریافت رشیدپور و گروهش فعلاً برنامه‌ای برای فصل سوم ندارند. با این حال مخاطبان پرشمار «حالا خورشید» در کامنت‌های صفحه اینستاگرام، خواهان تولید فصل سوم برنامه شده‌اند.

منظورم «ماه عسل» نبود

قسمت آخر «حالا خورشید» واجد یک تکذیبیه هم بود. خاطرتان هست که رضا رشیدپور در برنامه یک شنبه هفته گذشته برنامه‌اش و زمانی که دست‌اندرکاران کافه داونتیسم را به عنوان مهمان برنامه دعوت کرده و از به قول خودش «یک برنامه تلویزیونی که در ماه رمضان پخش می‌شود» گلایه‌مند بود که چرا سعی کرده‌اند مهمان «حالا خورشید» را از رفتن به این برنامه منصرف کنند تا سوژه‌ای دست‌نخورده باقی بماند و به برنامه مذکور برود. دوشنبه فردای آن برنامه، گزارش این اتفاق را با عنوان «دلخوری رشیدپور از علیخانی» در همین صفحه خواندید. در همان گزارش هم نوشتیم که توضیحات رشیدپور بیش از همه ذهن‌ها را به سمت «ماه‌عسل» احسان علیخانی می‌برد که به موضوعاتی مشابه با این اتفاق می‌پردازد. رشیدپور در برنامه دیروز و پایانی «حالا خورشید»، رسماً دلخوری‌اش از علیخانی را تکذیب کرد و گفت که منظورش به هیچ عنوان «ماه عسل» نبوده است: «عقل ام می‌رسید که اگر لازم باشه بگم ماه عسل و احسان علیخانی. اصلاً منظورم نه ماه عسل بود و نه احسان علیخانی.» او بعد از تأکید بر این نکته که با علیخانی رفیق است، ادامه داد: «اون موقع [اگر می‌خواستم]زبونم می‌چرخید که بگم ماه عسل یا احسان علیخانی. اصلا نمی‌خواستم که وارد فاز اسم بردن از برنامه‌ای بشم. هیچ ربطی به احسان علیخانی و ماه عسل نداشت.»

در انتظار گفت‌وگوی رشیدپور با بیل گیتس

با پایان برنامه «حالا خورشید»، پروژه جدید رضا رشیدپور مجری-برنامه‌ساز این برنامه هم از موضوعات کنجکاوی‌برانگیز فضای رسانه‌ای است. رشیدپور چندین بار وعده تولید برنامه‌ای گفت‌وگومحور و بین‌المللی را داده که هنوز عملی نشده است؛ فصل دوم «دید در شب» که قرار است با چهره‌های سرشناس بین‌المللی گفتگو کند. او در جایی از علاقه‌اش به گفتگو با کوفی عنان دبیرکل سابق سازمان ملل گفته و حتی اعلام کرده که هماهنگی‌های قطعی برای سفر به آمریکا و گفتگو با بیل گیتس مؤسس شرکت مایکروسافت انجام شده است. حتی در اواخر سال گذشته که سری دوم «حالا خورشید» به پایان رسید، وعده تولید «دید در شب ۲» را داد، اما با پیشنهاد صداوسیما برای ادامه «حالا خورشید» مواجه شد و موقتاً قید گفتگو با بیل گیتس را زد. باید دید آیا پروژه بعدی رضا رشیدپور برنامه‌ساز باسابقه تلویزیون، همین گفت‌وگوی بین‌المللی‌اش خواهد بود یا خیر؟

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده