گشایش بازار فیلم اسلامی در مشهد

هفتمین بازار فیلم اسلامی عصر امروز شنبه طی مراسمی با حضور 137 موسسه و شبکه تلویزیونی از کشور های اسلامی در مشهد گشایش یافت. به گزارش ایرنا در این بازار 137 موسسه و شبکه تلویزیونی از 20 کشور به عنوان غرفه دار، 30 شبکه تلویزیونی به عنوان خریدار و 400 نفر که عمده آنان از مدیران و دست اندرکاران شبکه ها و موسسات عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های جهان اسلام هستند شرکت دارند.

این بازار از 11 تا 14 تیر ماه از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 20 پذیرای میهمانان ویژه، دانشجویان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود.بازار مزبور با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، شهرداری مشهد و اتحادیه رادیو و تلویزیون های جهان اسلام و همکاری اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی دایر شده است.

در این مراسم دکتر علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین رئیس شورای عالی اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی حضور داشتند.برپایی بازار فیلم اسلامی و نمایشگاه تجهیزات رادیویی و تلویزیونی از برنامه های جانبی نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی در مشهد است.

اجلاس مزبور به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، در این شهر برگزار می شود. سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده