حذف و سانسور، قصۀ هر روز اين ملت است !

شایان فیلم: فرهاد اصلانی بازیگر مطرح سینما تئاتر و تلویزیون در یادداشتی که در صفحه شخصی اش منتشر کرده به اتفاقات روز جامعه واکنش نشان داده و از حقایق موجود پرده برداشته است. بهانه نوشتن این مطلب، حاشیه های مرگ ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت و البته ممنوع الکار سینمای ایران بوده است. وی نوشته:مدتي بود كه نمي خواستم بنويسم و پژواك بدبختي هاي مردم سرزمينم باشم اما مرگ مظلومانه تو ناصرخان باعث شد دوباره بنويسم هر چند تلخ .ناصرخان چهل سال ممنوع شدي و نگذاشتند بازي كني. همچون فردين همچون بهروز همچون پوري بنايي و بسياري زنان و مردان ديگر .

هنوز هم بسيارند كساني ديگر  كه ممنوع القلم اند .ممنوع الصدا و ممنوع التصوير اند .ممنوع الورود و ممنوع الخروجند .

هستند كساني كه در  حصرند و ممنوع اند از زندگي در كنار مردم و بودند كساني كه ممنوع النفس شدند به فرمانِ "توهم". اما همه مي دانيم كه در اين چهل سال دردناك تر آن است كه خنده ممنوع است .عشق ممنوع است .آزادگي ممنوع است .حقيقت ممنوع است. اما تا دلت بخواهد اضطراب و استرس و بدبختي هاي رنگ به رنگ، گراني و آلودگي، خشك سالي و دروغ و ريا و فريبكاري، حذف و سانسور، قصه ی هر روز اين ملت است .

مي دانم و ايمان دارم مرگ پايان نيست. شروعي دوباره است درست جايي كه تاريكي به اوج مي رسد خبر از روشنايي مي دهد. روحت شاد و يادت گرامي ناصرعزيز

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۰۷ خرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده