پخش «دورهمی» با حضور ملک مطیعی در ماهواره!

شایان فیلم: پاییز پارسال، دست اندرکاران دو برنامه ی «دورهمی» و «من و شما» از شبکه های نسیم و شمای سیما اقدام به ضبط دو برنامه با حضور زنده یاد ناصر ملک مطیعی کردند. ظاهرا مسئولین سیما با این کار، روی ممنوع الفعالیتی ملک مطیعی خط قرمز کشیده بودند و پخش مصاحبه اش در رسانه ملی باعث آشتی وی با مخاطبان میلیونی تلویزیونی می شد اما تبلیغات زودهنگام آن دو برنامه و تغییر در زمان پخش برنامه «من و شما» برای اینکه زودتر از «دورهمی» پخش شود! باعث شد که این برنامه چند لحظه بعد از پخش، از آنتن گرفته شود. روز بعدش نیز ظاهرا فشارهای خارج از سازمان باعث شد که برنامه دورهمی با حضور این هنرمند پیشکسوت هم کلا توقیف شود.  

به گزارش شایان فیلم، حالا چند روزی بعد از فوت ناصر ملک مطیعی، برنامه های توقیف شده ی وی دوباره به خبرهای مهم روز تبدیل شده است. دیروز صبا خبر داد که مجرى شبکه ماهواره ای «طپش» از پخش گفتگوی ناصر ملک مطیعى و مهران مدیرى در برنامه «دورهمى» که توسط صداوسیما مجوز پخش نگرفته بود در این شبکه خبر داده.

پس از انتشار این ادعا، شبکه های مجازی یکی دیگر از شبکه های ماهواره ای فیلم این برنامه «دورهمی» را پخش کردند.به گزارش برنا؛ در حالی که سوالاتی درخصوص دستیابی یکی از شبکه های ماهواره ای به برنامه ضبط شده صدا و سیما به وجود آمده بود، یکی دیگر از شبکه های ماهواره ای فیلم برنامه «دورهمی» با حضور ناصر ملک مطیعی را پخش کردند، ظاهرا این فیلم با موبایل و از سوی یکی از شرکت کنندگان در این برنامه ضبط شده و در اختیار این شبکه قرار گرفته است.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده