یک بازیگر زن سینما و تلویزیون، کشف حجاب کرد!

آرش مقدم نیا: موجِ خروج بازیگران زن از کشور وارد فاز تازه ای شده است! اخیرا «فائزه علوی» بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از خروج از کشور کشف حجاب نموده و عکسهای نامتعارفی از خود منتشر کرده است. به گزارش شایان فیلم، وی که سابقه حضور در سریال های «در قصه ها زندگی می کنند»، «گذر از رنجها» و فیلمهای «ایتالیا ایتالیا« و «مفت آباد» را دارد اخیرا به استرالیا مهاجرت کرده تا کار بازیگری و فیلمسازی را در آنجا ادامه دهد. وی در متنی که هفدهم آوریل در اینستاگرامش منتشر کرده نوشته «خودم را زیر سی سال کفش و کتاب و بدن های برهنه دفن کردم و آمدم.اگر یک روز بیشتر می ماندم نمی دانم چندمین نبودنم را باید می مردم!»

وی که سال قبل از پایان نامه کارشناسی ارشد خود در رشته هنر، دفاع کرده اوایل امسال ایران را ترک کرده است. علوی در زمان حضورش در ایران چند فیلم کوتاه ساخته و در جشنواره هایی مانند نهال و فیلم سبز هم جوایزی دریافت کرده است.

به گزارش شایان فیلم، وی دو سال قبل برای حضور در جشنواره فیلم سیدنی، از کشور خارج شده بود اما چون  قصد بازگشت داشت، عکس هایش نیز متعارف بود اما این بار ظاهرا خروجش از کشور همیشگی بوده که اقدام به انتشار عکس های بدون حجاب کرده است!

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده