«تاپ گان 2» تابستان 2019 اکران می‌شود

استودیوی پارامونت از مشخص شدن تاریخ قطعی اکران اولین دنباله فیلم «تاپ گان» خبر داد. این فیلم کالت اکشن اولین ‌بار در سال 1986 به کارگردانی تونی اسکات و با بازی تام کروز روی پرده رفت. جوزف کازینسکی که پیش از این در فیلم «فراموشی» (2013) با کروز همکاری داشته، برای کارگردانی «تاپ گان 2» با پارامونت قرارداد بسته است. این فیلم از جمعه 12 ژوییه 2019 (21 تیر 98) توسط پخش پارامونت در سینماهای سراسر دنیا اکران می‌شود.

به گزارش «ورایتی»، ستاره 54 ساله هالیوود هم علاوه بر تهیه‌کنندگی این پروژه سینمایی، بار دیگر در نقش «پیت میچل» خلبان نیروی دریایی مقابل دوربین می‌رود. دیوید الیسن مدیر عامل «اسکای‌دنس» و جری بروکهایمر که تهیه‌کنندگی فیلم 1986 «تاپ گان» را به عهده داشته، به همراه کروز گروه تهیه‌کنندگان این پروژه را تشکیل می‌دهند.

خط داستانی «تاپ گان 2» در دنیایی می‌گذرد که فناوری هواپیمای بی‌سرنشین فراگیر شده است و نسل پنجم جنگنده‌ها پایان عصر مبارزه با سلاح را رقم می‌زند. کروز که این روزها بازسازی فیلم ترسناک «مومیایی» را بر پرده سینماها دارد، در یکی از مصاحبه‌های اخیرش عنوان این پروژه را «تاپ گان: ماوریک» اعلام کرده است. «ماوریک» همان لقب خودمانی کروز در فیلم اصلی بود.

سال‌ها پیش، کروز و تونی اسکات کار بر روی دنباله «تاپ گان» را آغاز کرده بودند اما با مرگ کارگردان انگلیسی این پروژه متوقف ماند. در سال 2015، کتابخانه ملی کنگره امریکا «تاپ گان» را به عنوان یکی از 25 فیلم راه یافته به فهرست ملی ثبت فیلم اعلام کرد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده