تغییر در بازیگران«ستایش ۳»/چه کسی جای بازیگری را می گیرد که به شبکۀ«جم» مهاجرت کرده؟

سریال «ستایش۳» این روزها در حالی مرحله تصویربرداری خود را می‌گذراند که بسیاری از مخاطبان آن می‌خواهند بدانند چه کسی به جای بازیگر نقش «صابر» که به شبکه جم پیوسته، حضور خواهد داشت؟ به گزارش "شایان فیلم" ازفارس، تصویربرداری سری سوم سریال «ستایش» نیمه فروردین آغاز شد و در حال حاضر در خانه‌ای واقع در کامرانیه ادامه دارد و تاکنون سی درصد از تولید پیش رفته است.

بنا بر این گزارش، با توجه به طولانی شدن فاصله تولید میان فصل‌های مختلف این سریال، سعید سلطانی دست به تغییراتی در ترکیب بازیگران این اثر زده است.از جمله این تغییرات مربوط به «رامسین کبریتی» است که در این سریال نقش صابر پسر داریوش ارجمند را بازی می‌کرد. پس از خروج او از ایران و پیوست به شبکه "جم" بسیاری از مخاطبان سریال علاقه‌مند بودند بدانند کارگردان چه بازیگری را جایگزین او کرده است.

طبق تصمیم‌گیری‌های انجام شده، یک بازیگر ناشناس قرار است از طریق گریم به شخصیت صابر شبیه شود و دوربین از نماهایی که زیاد مشخص نیست تصویر او را نشان دهد.اما ماجرا به همین جا ختم نخواهد شد و سازندگان سریال «ستایش۳» ترجیح دادند برای یکدست بودن کار خود بازیگر نقش صابر را از چرخه بازیگران این سریال حذف کنند و به این ترتیب صابر بعد از چند قسمت کشته خواهد شد و دیگر اثری از او در این سریال باقی نخواهد ماند.

 بازیگر دیگری که از سریال حذف شده، «حدیث میرامینی» است که نقش دختر ستایش را ایفا می‌کرد. میرامینی بعد از ستایش ۲  به دلیل حضور در سریال دیگری حاضر به ادامه همکاری نشد و اگر بازیگر مناسب برای ایفای این نقش پیدا نشود، به احتمال فراوان نرگس محمدی در نقش دختر خود نیز حضور خواهد داشت.

به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی،‌ نویسندگی سعید مطلبی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب که از ۱۰ فروردین در تهران آغاز شده است این روزها در تهران ادامه دارد و گروه تولید طی ماه‌های آینده به شمال و شهر رامسر و جنوب کشور سفر خواهند کرد.نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوود نژاد، مهدی میامی و … حضورشان در این سریال قطعی شده است.

فصل ۱ و ۳ ستایش، در سالهای ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و … از بازیگران فصل های پیشین این سریال بودند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده