زمان پخش«شبی با عبدی» بالاخره مشخص شد!

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم درباره زمان پخش مجموعه «شبی با عبدی» گفت که این برنامه از پنجشنبه هفتم تیر ماه از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت. در این برنامه اکبر عبدی با مهمانان این مجموعه به گفت‌وگو خواهد پرداخت.احسانی با اعلام آغاز برنامه «شبی با عبدی» به بانی فیلم گفت: «هنوز ساعت پخش این برنامه مشخص نشده، اما قرار است روزهای پنج شنبه و جمعه روی آنتن برود.»

او در پاسخ به این سوال که طبق گفته محمدحسین لطیفی این برنامه در چند قسمت طراحی شده و زمان دقیق پخش از 7 تیر خواهد بود، عنوان کرد: «اگر آقای لطیفی گفته که برنامه از 7 تیر روی آنتن می رود، حتما تدوین نهایی را انجام داده و کار را آماده پخش کرده که این موضوع را رسانه ای کرده است. تعداد قسمت های برنامه هم هنوز مشخص نشده است. البته همانطور که گفتم قرار است که پایان هفته و هفته ای دو روز پنج شنبه و جمعه پخش شود. اما در این فکر هستیم که به گونه ای برنامه ریزی کنیم که با «خندوانه» تداخل پیدا نکند. البته هنوز کنداکتور چیده نشده است.»

برنامه «شبی با عبدی» پیش از این قرار بود در روز مبعث روی آنتن شبکه نسیم برود که منتفی شد. این در حالی است که ضبط این برنامه در حال انجام است، اما هنوز از طرف شبکه زمان مشخصی برای پخش آن اعلام نشده است.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۰۳ تیر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده