فیلمتان را دانلود کردیم؛ راضی باشید!

بازیگر فیلم سینمایی «چهار راه استانبول»، گفت: متأسفانه ما شوخی شوخی دانلود غیر مجاز می‌کنیم ولی جدی جدی یک سری آدم بیکاری می‌شوند.به گزارش ایرنا، مصطفی کیایی ظهر سه شنبه 12 تیرماه در نشست رسانه ای عوامل مجموعه «ساخت ایران 2» با عنوان «تماشای غیر مجاز شبکه نمایش خانگی ممنوع» به حجم بالای غیرقانونی دانلود سریال «ساخت ایران 2» اشاره کرد و گفت: جالب است که بدانید خیلی‌ها می‌دانند که دانلودهای غیرقانونی کار خوبی نیست ولی این کار را انجام می‌دهند و اطلاع‌رسانی هم می‌کنند که «خب ما هم دانلود کردیم؛ راضی باشید».

بازیگر مجموعه «ساخت ایران 2»، با تاکید بر اینکه این موضوع واقعا دردناک است، ادامه داد: برای مدیریت بخش هایی از کشور به نظر می سد شایسته‌سالاری اتفاق نیفتاده است پس باید خودمان به هم کمک کنیم. کیایی افزود: همان طور که در زلزله کرمانشاه مردم به هم کمک کردند. در حال حاضر نیز در بخش هنری مشکلی وجود دارد که باید درباره آن حرف بزنیم تا جدی گرفته شود.

احمدی: خودمان باید به داد خودمان برسیم

در ادامه این مراسم مهران احمدی کارگردان فیلم سینمایی «مصادره» گفت: می‌خواهم امروز از نظام اجتماعی پر اشکالی حرف بزنم که خودم هم عضو آن هستم و معتقدم هر مشکلی که با آن مواجه هستیم به نوعی به خود ما بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه دانلودهای غیرقانونی دزدی است، گفت: کسانی که دانلود غیر قانونی می‌کنند در حق کسانی ظلم می‌کنند که همه زندگی‌شان را برای این کار گذاشتند. کارگردان و بازیگر فیلم «مصادره» با تاکید بر اینکه باید خودمان به داد خودمان برسیم و از یکدیگر مراقبت کنیم، افزود: اصلاح و تریبیت را باید از فرزند، همسر و خانواده خود شروع کنیم تا جرائت دزدی از ذهن ها خارج شود.

بهرامی: دزدی نکردن و امانت‌دار بودن وظیفه هر انسانی است

سارا بهرامی، از بازیگران مجموعه «ساخت ایران 2» اظهار کرد: ما به اینجا آمدیم تا بگوییم دانلودهای غیرقانونی دزدی است و نان حرام زندگی همه ما را تحت شعاع قرار می‌دهد. وی با اشاره به اینکه فرهنگ از ضروری‌ترین بخش‌های زندگی است، افزود: شاید اگر امروز به اینجا رسیده‌ایم به این خاطر است که سبد فرهنگی‌مان در این سال‌ها خالی بوده است.

پاکروان: دنیا به سمت ساخت سریال‌سازی‌های ویدیویی رفته است

تینا پاکروان کارگردان فیلم سینمایی «خانوم» نیز که به عنوان مهمان در این نشست حضور داشت، خاطرنشان کرد: من به عنوان یک عضو از جامعه تهیه‌کنندگان در اینجا حضور دارم تا از تهیه‌کنندگانی که سرمایه‌شان را در این عرصه متمرکز می‌کنند حمایت کنم.

وی افزود: اگر این دوستان در ایران فعالیت می‌کنند و سرمایه‌هایشان را به دلار و سکه تبدیل نمی‌کنند به خاطر سرگرم‌ کردن مخاطبان است و این موضوع بسیار قابل تقدیر است.این کارگردان سینما خاطرنشان کرد: ‌اینکه ما همیشه همه را نقد کنیم و هیچ‌ وقت به خودمان نگاه نکنیم کار اشتباهی است. اگر یک دهم از حجم دانلودهای غیرقانونی برگردانده شود سرمایه تولیدکنندگان این مجموعه نیز بازگردانده می‌شود.

پاکروان گفت: الان تمام دنیا به سمت سریال‌سازی‌های ویدیویی و اینترنتی رفته‌اند و ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم در ایران رایگان سریال ویدئویی ببینیم. اگر سریال «شهرزاد» به فصل‌های دوم و سوم رسید به خاطر حمایت مخاطبان بود پس باید از صنعت سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی حمایت کنیم تا ادامه‌دار شود.

«ایران ساخت2» در ادامه داستان سری اول این مجموعه و پس از شش سال تولید شده که تاکنون 7 قسمت از آن در شبکه نمایش خانگی پخش شده است.این مجموعه در کشورهای مختلفی از جمله ایران، لبنان، چین و روسیه فیلمبرداری شده ‌است.در «ایران ساخت2» بازیگران چون سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی، محمدرضا گلزار و امیرحسین رستمی ایفای نقش می کنند.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده