لشکر کمدین‌ها با «دُم سرخ ها» به سینما می آیند

طی سال های اخیر سینمای ایران شاهد حضور تعداد بسیار زیادی کارگردان کار اولی موفق بوده است. نام هایی چون سعید روستایی، محمدحسین مهدویان، کاوه صباغ زاده و بهروز شعیبی از جمله جوانانی هستند که طی سال های اخیر خوش درخشیده اند. سینمای ایران در سال 97 تاکنون اکران سراسری 14 فیلم را پشت سر گذاشته که از این میان سهم سینمای کمدی شش فیلم بوده و مابقی آثار اکثراً در ژانرهای اجتماعی بوده اند.

حال با عبور از اکران نوروزی و مشخص شدن فیلم های اکران دوم نوروز اهالی سینما در انتظار اکران فیلم‌هایی هستند که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمدند. فیلم‌هایی که با اکرانشان تنوع بیشتر و بهتری به چرخه اکران سینمای ایران خواهند داد.بنا به اعلام شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم‌ سینمایی «دم سرخ‌ها» به کارگردانی آرش معیریان برای اکران پس از فیلم «دشمن زن» ثبت شد.

«دُم سرخ ها» یک فیلم کمدی است و به دغدغه و مشکلات جوانان می پردازد. آرش معیریان از جمله کارگردانان کمدی ساز سینمای ایران است که سال گذشته فیلم سینمایی «آس و پاس» را در چرخه اکران داشت. این کارگردان در کارنامه خود ساخت فیلم های «کما»، «چپ دست»، «احضار شدگان»، «ساعت شلوغی»، «کالسکه»، «شانس، عشق، تصادف» و «دریا کنار» را دارد.

جواد رضویان، رضا شفیعی جم، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، علی صادقی، مجید یاسر، رضا ناجی، سعید پیردوست، شهره لرستانی، شهین تسلیمی، عباس جمشیدی فر و نگین معتضدی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده