سوء استفادۀ ‌تتلو از مائده، دختر رقصندۀ اینستاگرام!

لابد در خبرها خوانده‌اید که مائده هژبری دختر مشهور اینستاگرامی اکنون در ترکیه است؛ دختری که طی روزهای اخیر به خاطر پخش اعترافاتش در قالب مستند «بی راهه» از صدا و سیما، واکنش‌های فراوانی را برانگیخت. امیر تتلو هم که طبعا معرف حضور هست؛ هم او را به خاطر جنجال‌هایش می‌شناسیم و هم البته دیدار مهم و تاریخ‌سازش با ابراهیم رییسی در روزهای پیش از انتخابات سال گذشته ریاست‌جمهوری در ایران.

به نوشته ایران آرت، این خواننده زیرزمینی معروف، حالا در صفحه شخصی خودش ادعا کرده که مائده هژبری همراه او در ترکیه است. نکته‌ای که در ادعای تتلو هست، احتمال همکاری این رقصنده اینستاگرامی با او در کنسرت‌های آینده‌اش در ترکیه است.

به گزارش شایان فیلم، یک روز پس از اینکه تتلو عکس فوق را منتشر کرد، مائده هژبری با تکذیب سخنان تتلو در توئیتر خود نوشت: از دیروز عکس زیر در صفحه اینستاگرام یک خوانندۀ مجهول الحال که من در ترکیه هستم و قرار است در کنسرت این شخص برقصم منتشر شده. اولا این عکس قدیمیه و دوما این شخص با سوءاستفاده از شرایط فعلی قصد دارد تا برای کنسرتش تبلیغ کند. عکسی هم که گذاشته بود با پیگیری خانواده من، حذف کرد.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده