تهیه کنندۀ هالیوودی: من با همه شاكيانم رابطه جنسى داشتم و اين در هاليوود طبيعى هست!

در حالی که «هاروی واینستین» به دلیل اتهامات فراوان در خصوص اذیت و آزار جنسی همچنان منفورترین چهره سینما و تلویزیون این روزهای آمریکا است اما تا الان هیچ کدام از اتهامات ثابت نشده است و جلسات دادگاه آینده برای تفهیم اتهامات جدید برگزار مى گردد. با این حال او به تازگی در گفت و گویی جنجالی کلیه رابطه های جنسی خود با شاکیان پرونده اش را تایید کرده و آن را اتفاقی طبیعی در صنعت سینما و تلویزیون دانسته است.

واینستین ۶۶ ساله در مصاحبه اخیرش با تاکی، نویسنده «اسپکتاتور» صحبت های عجیبی را مطرح کرده و گفته «اتهامات تعرض جنسی تنها شغل و اعتبارم را نابود نکرد، بلکه خانواده، همسر و همه چیز مرا از من گرفت و ۱۰ سال حبس برای مرد ۶۶ ساله ای مانند من حکم حبس ابد است»

اما بخش تکان دهنده صحبت های در این گزارش زمانی است که واینستین در مورد اتهام های وارده اعتراف می کند که با تمامی شاکیان این پرونده رابطه جنسی داشته اما به گفته او؛ آن ها در ازای دریافت نقش در فیلم هایش با رضایت کامل این رابطه را برقرار کرده اند و او هیچ گاه به کسی تعرض نکرده است. به گفته هاروی «این روالی عادی در هالیوود است و برای نقش های مهم زن ها از این کارها می کنند»

خبرگزاری اسپکتاتور اعلام کرده متن کامل مصاحبه تاکی با هاروی واینستین در روزهای آینده منتشر خواهد کرد که به صورت موردی درباره هر یک از قربانیان این پرونده جنجالی صحبت هایی مطرح خواهد شد. شمار زنانی که شکایات خود را به ثبت رسانده‌اند و یا در این زمینه با رسانه‌ها به گفتگو پرداخته اند به ۸۲ نفر رسیده است و نام افراد مشهوری همچون: آنجلینا جولی، گوئنیت پالترو، لایست آنتونی، آسیا آرجنتو، روزانا آرکت، جسیکا بارت و کیست بکینسل در این فهرست دیده می‌شود.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده