کدام خواننده ها، کنسرت رایگان می گذارند؟

آرش مقدم نیا: در روزهایی که گرانی و تورم، کاهش ارزش ریال و پایین آمدنِ قدرت خرید، خشم و اعتراض مردم را به همراه داشته است تعدادی از خواننده های موسیقی اعلام کرده اند که حاضرند برای مردم کنسرت رایگان بگذارند.

به گزارش شایان فیلم، این پیشنهاد برای نخستین بار از سوی همایون شجریان فرزند ارشد خسروی آواز ایران مطرح شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در همین رابطه، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران نیز اعلام کرده که زمینه این اقدام را فراهم می‌کند.

بعد از او، سیروان خسروی خواننده پاپ که مدتی قبل کنسرت خود را به خاطر اوضاع اقتصادی نابسامان مملکت، لغو کرده و میلیونها تومان هم ضرر کرده بود برای برگزاری کنسرت خیابانی و البته رایگان، اعلام آمادگی کرد. احمد ایراندوست که مردم او را با نقش «غول برره» می شناسند نیز اعلام کرده حاضر است برای مردم کنسرت رایگان بگذارد و در این وضعیت اقتصادی، حال مردم را خوب کند. او که صدایی شبیه به «ابی» دارد این روزها در رستورانش در شمال غرب تهران آهنگهای آقای صدا را بازخوانی می کند!

حمید هیراد خواننده تازه کاری که در ماه های اخیر، با حواشی متعددی از جمله سرقت ادبی، فالش خوانی و اجرای پلی بک به جای کنسرت روبرو شده  نیز امروز دهم مرداد اعلام کرد که حاضر است برای شادی مردم، کنسرت رایگان برگزار کند.

این در حالیست که پنج سال پیش نیز همایون شجریان برای برگزاری اجرای خیابانی اعلام آمادگی کرده بود که البته از سوی مدیران و مسئولان ذی‌ربط مورد حمایت قرار نگرفت!

اما این بار ظاهرا ماجرا جدی است و علاوه بر شهرداری تهران، خانه موسیقی  و دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز با انتشار اطلاعیه هایی برای همکاری و صدور مجوز این نوع کنسرت‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۰ امرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده