کنسرت ها، نمایش ها و فیلمهای هفتۀ آخر مرداد

آغاز اکران فیلم سینمایی «شعله‌ور» با بازی امین حیایی، برگزاری کنسرت مهران مدیری و محسن یگانه از مهم‌ترین برنامه‌های هنری هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در چند هفته اخیر که رضا عطاران و جواد عزتی با «هزارپا» ابوالحسن داودی سینمای ایران را قبضه کردند و فرصت برای رقابت به هیچکس ندادند اما از این هفته سینما مهمان ویژه‌ای دارد، امین حیایی.

امین حیایی با تازه‌ترین ساخته حمید نعمت‌ الله با نام «شعله ور» به سینما بازگشته است، فیلمی متفاوت که حیایی تازه‌ای را به مخاطب معرفی می‌کند. این فیلم که از روز چهارشنبه 24 مرداد در سرگروه کورش روی پرده رفته است، روایتگر داستان مردی است که با خودش کنار نیامده است.

همراه با «شعله‌ور»، «پشت دیوار سکوت» ساخته مسعود جعفری جوزانی فیلم دیگری است که به تازگی وارد چرخه اکران شده‌ است، روایتی صریح از وضعیت بیماری ایدز در ایران و چگونگی گسترش و شیوع آن.سحر جعفری جوزانی بازیگر اصلی این فیلم به شمار می آید که در گروه آزادی اکران شده و بازیگران سرشناسی چون رویا تیموریان، امین تارخ، بهزاد فراهانی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، سیامک صفری و ... در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«همه چی عادیه»، به نویسندگی و کارگردان محسن دامادی دیگر فیلمی است که به تازگی در گروه ماندانا روی پرده رفته است. فیلمی با بازی پژمان بازغی، بهنوش بختیاری و سحر قریشی که با نگاهی طنز به معضلات جامعه می‌پردازد. از نکات جالب توجه درباره این فیلم رده سنی +15 است که برای آن تعیین شده است.

علاقه‌ مندان به فیلم‌های فلسفی ایرانی بی‌شک نام احمدرضا معتمدی را شنیده و آثار سینمایی اش را دنبال کرده‌اند. کارگردانی که همواره نشان داده سینما برایش وسیله نمایش و عرضه تفکر مدنظرش است. فیلمی با بازی اندیشه فولادوند، حامد کمیلی و احمد مهرانفر که داستان یک گروه موسیقی زیرزمینی ایرانی را روایت می‌کند که برای خروج از کشور دچار مشکلاتی می‌شوند.

مهران مدیری روز چهارشنبه 31 مرداد در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌‌رود. مهدی یراحی خواننده پاپ عصر روز جمعه 26 مرداد در سالن همایش‌های برج میلاد در دو نوبت عصر و شب با مخاطبانش دیدار خواهد کرد. محسن یگانه دیگر خواننده سرشناسی است که از 29 تا 31 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت برگزار می‌کند.

رضا یزدانی دیگر هنرمندی است که در این روزها به روی صحنه خواهد رفت. او روز 30 مرداد با کنسرت نوستالژی در برج میلاد با طرفدارانش ملاقات می‌کند. امید حاجیلی هم آخرین کنسرت‌های تابستانش را در دو روز یکم و دوم شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا می‌کند.

مازیار فلاحی نیز دوم شهریور در برج میلاد با مخاطبان وعده دارد و گروه کالیبر هم در همان روز در برج آزادی به روی صحنه می‌روند.

نمایش‌های متعدد و مختلفی این روزها در تماشاخانه‌ها و سالن‌های تئاتر روی صحنه می‌رود، آثاری که هر کدام از بازی ستاره‌ها و چهره‌های مورد پسند مخاطبان بهره‌مند هستند.

نمایش «پادشاه می میرد» به کارگردانی محمدرضا سعادتی که از تاریخ 23 مرداد اجرای خود را آغاز کرده با بازی محمدرضا پورحسین بازیگر پیشکسوت تئاتر هر شب در پردیس شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «ادیپ افغانی» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی احمد مهرانفر بازیگر «پایتخت» از سه شنبه 30 مرداد در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود. این نمایش درباره زنی است که سه شب است خواب می‌بیند شوهرش او را می کشد، همسرش اما 15 سال است که خواب ندیده...

همچنین نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» که محصول تلاش دانشجویان دانشگاه تهران و تربیت مدرس است از روز دوشنبه 29 مرداد در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می‌کند.

نمایش «طرح‌های تنهایی» به نویسندگی و کارگردانی سلیم باشکوه از اول شهریور در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود. این نمایش که با شعار نه به خشونت علیه زنان روی صحنه می‌رود یادآور رنج و محنت زنانی است که هر روز در جای جای این خاک، آلوده زخم‌هایی می‌شوند که آنها را در وادی غم و تنهایی فرو می‌برد.

 

 

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۲۷ امرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده