شکایت یک تهیه کننده ازسرقت فیلمش درتلویزیون!

سید امیر سیدزاده خبر از حضور غیرقانونی فیلمش در جشنواره توليدات نمايشى مراكز استان‌هاى صدا و سيما در شهركرد داد. به گزارش شایان فیلم، به گفته سید امیر سیدزاده تهیه‌کننده فيلم سينمايى "شهرى كه نمی‌خوابد" به کارگردانی حسن آخوندپور که در نوبت اکران قرار دارد، این فیلم بدون مجوز تهیه‌کننده و کارگردان در جشنواره توليدات نمايشى مراكز استان‌هاى صدا و سيما در شهركرد شرکت داده شده است.

سیدزاده در توضیح این مطلب گفت: فيلم سينمايى "شهرى كه نمى‌خوابد" كه توسط پخش حوزه هنرى در نوبت اكران قرار دارد بدون اجازه كارگردان و تهيه كننده كه جزو سهامداران فيلم نيز هستند، توسط شريک سوم فيلم يعنى حوزه هنرى خراسان رضوى در اختيار صدا و سيماى استان مربوطه قرار گرفته و با تبانى بعنوان محصول توليدى مركز استان در جشنواره تولیدات استان‌هاى صدا و سیما شركت داده شد و حتی نامزد دريافت جايزه نيز شده است.

وی بیان کرد: با وجود اینكه بعد از اطلاع از کار غيرقانونى حوزه هنرى و صدا و سيماى خراسان رضوى، این موضوع توسط كارگردان به آقای ابوترابی معاون سيماى اين استان منعكس شده، اما نامبرده در كمال وقاحت براى ارتقاء پست و نمایش قدرت مديريتى خودش باز هم بصورت غير قانونى اقدام به ارسال فيلم اكران نشده به جشنواره مذكور کرده است.

سیدزاده ادامه داد: حالا چقدر بايد دوندگى كرد تا با شكايت از اين مدير بى كفايت حق از دست رفته استيفاء شود خدا مى‌داند. وی تصریح کرد: قطعا اينجانب بعنوان تهيه كننده و سهامدار فيلم به همراه كارگردان اثر نسبت به پيگيرى موضوع و شكايت لازم از طريق مراجع قانونى براى جبران ضرر و زيان مادى و معنوى اقدام خواهیم کرد تا شايد جلوی اين قانون‌شكنان بى حرمت گرفته شود.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۰۹ شهریور ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده