خوانندگی ستاره دهه ۶۰ تلویزیون در رستوران ها؟!

بهرام گودرزی خواننده‌ای که چند دهه در تلویزیون مشغول به فعالیت بوده، اکنون میان بی‌توجهی مسئولان فرهنگی به اجرای برنامه‌ در رستوران‌ها می‌پردازد. به گزارش تسنیم، گودرزی از خوانندگان موسیقی ایرانی است که سال‌های بسیاری از عمر خود را در عرصه آواز گذرانده است. او در دهه چهل خورشیدی از برگزیدگان آزمون آواز در تلویزیون بوده و از همان‌جا وارد تلویزیون می‌شود و برنامه‌های بسیاری را ضبط و اجرا می‌کند.

گودرزی پس از انقلاب هم در تلویزیون به فعالیتش ادامه داد و آثار بسیاری را برای تلویزیون ایران در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد اجرا کرد. تقریبا تمام دهه‌ شصتی‌ها او را به‌خاطر دارند.اما اکنون بهرام گودرزی کجاست؟

میان غفلت مسئولان تلویزیون که تمام تمرکزشان بر جذب سلبریتی‌هاست و بیش از هر چیزی موسیقی پاپ را در تلویزیون تبلیغ و ترویج می‌دهند؛ بهرام گودرزی که یکی از خوانندگان مهم موسیقی ایران است، هم‌اکنون در رستوران‌ها مشغول اجرای برنامه است. رفتن کسانی مانند بهرام گودرزی به‌سمت اجراهای رستورانی، فاجعه‌ای برای فرهنگ و هنر به‌شمار می‌آید. گودرزی تخصصش آواز ایرانی است. اما در همان هنگامی که گودرزی در رستوران‌ها می‌خواند، بی‌شک مسئولان تلویزیون در اینستاگرام به‌دنبالِ یافتنِ سلبریتی‌های تازه هستند.آیا این رویه تلویزیون مصداقی برای ولنگاری فرهنگی نیست؟!

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده