جود لا و جانی دپ همبازی شدند

فیلمبرداری قسمت دوم از سری فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» در انگلستان آغاز شد.کارگردان دومین فیلم از سری پنجگانه فیلم‌های جدید از دنیای جادویی داستان‌های «هری پاتر» دیوید یتس است. او کارگردانی قسمت نخست را نیز برعهده داشت.

در قسمت دوم «جانوران شگفت‌انگیز» بازیگرانی تازه از جمله جود لا و زویی کراویتز نقش‌آفرینی می‌کنند. بسیاری از بازیگران فیلم نخست نیز در این قسمت دوباره جلوی دوربین می‌روند.

در قسمت نخست «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» ادی ردمین نقش نیوت اسکمندر شخصت اصلی داستان را بازی می‌کرد.جانی دپ نیز که در پایان فیلم نخست حضوری کوتاه داشت، نقش خود را در قسمت تازه تکرار می‌کند. جود لا نیز در نقش آلبوس دامبلدور مشهور داستان هری پاتر را در دوران جوانی بازی می‌کند.

جی‌کی رولینگ نویسنده فیلمنامه و یکی از تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی است که داستان آن در پاریس سال ۱۹۲۷ و چند ماه پس از حوادث فیلم نخست روی می‌دهد.این اثر سینمایی نیز همانند تمام فیلم‌های «هری پاتر» در استودیوی بزرگ کمپانی برادران در جنوب انگلستان فیلمبرداری می‌شود.

«جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» سال گذشته اکران شد و در سراسر جهان بیش از ۸۰۰ میلیون دلار فروش داشت.قسمت بعدی این مجموعه فیلم‌ها ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

 

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده