استعفای یک مدیر تلویزیونی به علت رسوایی جنسی

لزلی مونوز پس از مواجه شدن با اتهامات تازه ای مبنی بر خشونت و آزار جنسی زنان از ریاست CBS استعفا  داد.به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، آقای مونوز گفته از این که مجبور است به خاطر اتهامات بی پایه شبکه CBS را ترک کند عمیقا ناراحت است. در عین حال این شبکه جوزف یانیلو را به عنوان رئیس موقت برگزیده تا به زودی با تشکیل جلسه هیئت مدیره جانشین مونوز انتخاب شود. پس از طرح شش مورد اتهامی دیگر توسط رونان فارو در مجله نیویورکر مدیران CBS تصمیم گرفتند لزلی مونوز را بعد از یک دهه کار در این شبکه برکنار کنند.

مونوز در بیانیه ای به توضیح اتفاقات اخیر پرداخته و گفته: «این امتیاز بزرگی برای من بود که به مدت ۲۴ سال تغییرات بنیادینی در CBS به وجود بیاورم و آن را به یک شبکه پیشرو و تاثیرگذار تبدیل کنم. بهترین و برجسته ترین بخش این موفقیت نیز همکاری و همراهی با کارکنان و نیروهای وفادار و متعهد این کمپانی بود. اکنون هرکس که رهبری این شبکه را در دست بگیرد در راه موفقیت قدم برخواهد داشت.»

شبکه CBS اخیرا بیست میلیون دلار به شبکه ها و شرکت هایی که در راه برابری حقوق زنان و جنبش Me Too فعال هستند پرداخته و امیدوار است در این بازی متحمل ضرر بیشتری نشود. این شبکه درباره پول ها و پاداش های مون وس هم موضوع را به آینده موکول کرده و گفته که برای تصمیم گیری نهایی در این مورد منتظر نتایج تحقیقات مستقل خواهد ماند.شبکه CBS همچنین در ادامه تصمیمات مرتبط با جنجال اخیر پنج تن از مدیران و مقامات بلندپایه اش را برکنار کرده است.

لزلی مون وس همواره اتهامات مربوط به آزار جنسی را رد کرده و تنها به داشتن رابطه با سه تن از زنان شاکی که آن هم ۲۵ سال قبل و پیش از آمدنش به شبکه CBS اذعان کرده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده