موسسه اوج، فیلم جنجالی اش را کلید زد

در حالیکه علیرضا رئیسیان ادعا کرده که حق امتیاز داستان 33 نفر متعلق به اوست و این ماجرا بعد از دعوای لفظی مدیر روابط عمومی موسسه اوج(متعلق به سپاه) هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده (اینجا را بخوانید) فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر» امروز با حضور سردار سلیمانی آغاز شد.

بنابر گزارشها مراسم افتتاح فیلم‌برداری فیلم سینمایی «23 نفر» امروز به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی مهدی جعفری با حضور سردار سلیمانی برگزار شد.

تصویربرداری یکی از سکانس‌های فیلم با حضور سردار سلیمانی صورت گرفت. سردار سلیمانی با حضور در صحنه فیلمبرداری گفت: خاطرات دفاع مقدس و نیز ویژگی بارز گروه نوجوان اسیری که خاطراتشان در کتاب «بیست و سه نفر» روایت شده است اهمیت زیادی دارد.همچنین در این مراسم حبیب احمدزاده و مرتضی سرهنگی نیز به‌عنوان مهمان و مسئولان سازمان رسانه‌ای اوج به‌عنوان سرمایه‌گذار حضور داشتند.

فیلم سینمایی «23 نفر» اقتباسی از خاطرات گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال 1361 به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین 13 تا 17 سال سن داشتند و خاطرات‌شان از دوران اسارت پیش‌تر در قالب کتاب «بیست و سه نفر» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده