روایت فرهاد آئیش از پرداخت دستمزدهای خندوانه

فرهاد آئيش، بازيگر و کارگردان تئاتر، سينما و تلويزيون درباره داوري در «خندوانه» و نحوه برخورد تهيه‌کننده اين برنامه با داوران گفت: خوشبختانه فضاي بسيار شاد و خوبي بود و سيدعلي احمدي، تهيه‌کننده برنامه «خندوانه» يک تهيه‌کننده کاربلد، محترم و حرفه‌اي بود. او ادامه داد: احمدي در پايان برنامه «خنداننده شو» و سه روز قبل از اتمام کار با ما تسويه کرد و خيلي حرفه‌اي و دوستانه با يکديگر کار کرديم و «خنداننده شو» را به پايان رسانديم.

بازيگر«50 کيلو آلبالو» به «فيلم‌نت نيوز» گفت: تا به حال کارهاي زيادي انجام داده‌ام و هميشه کارگردان و تهيه‌کننده را مي‌شناختم و بخاطر آنها بازي در فيلم يا سريالي را قبول کرده‌ام. براي بازي در هر فيلم يا سريالي به اعتمادي که به کارگردان و يا تهيه‌کننده دارم تکيه مي‌کنم و کاري به پشت پرده‌ها ندارم. اين بازيگر سينما و تلويزيون درباره مطالبي که در رابطه با دستمزدهاي نجومي برخي از بازيگران براي بازي در برخي فيلم‌ها و سريال‌هاي شبکه نمايش خانگي مطرح مي‌شود، گفت: به شخصه زياد در دنياي مجازي نيستم و فقط در حد شنيده‌ها مي‌دانم که در برخي موارد پول‌هاي زيادي به بازيگران و سينماگران در سينما و شبکه نمايش خانگي پرداخت شده است. او اظهار کرد: سعي مي‌کنم اين نوع اخبار و به طور کلي اخبار بد و منفي را دنبال نکنم چون فکر مي‌کنم که روحم را بيمار مي‌کند. من هم فقط در حد شنيده‌ها از گرفتن اين دستمزدها خبر دارم.

بازيگر فيلم «مکس» درباره حواشي پيش آمده درباره دستمزدهاي تيم «ديوار به ديوار 2» گفت: تهيه‌کننده «ديوار به ديوار» در سال گذشته تخفيف زيادي بابت دستمزد گرفت که کاملاً دوستانه بود اما امسال به طرز عجيبي ما از حق و حقوق خود محروم شديم و تلويزيون هم از ما حمايتي نکرد. آئيش در پايان درباره کار جديد خود گفت: يک سريال در شبکه نمايش خانگي خواهم داشت که تا بستن قرارداد نمي‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده