«لاک قرمز»سریال شد/ بهنام تشکرمعتاد می‌شود!

سریال «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه پنج سیما تولید می‌شود. به گزارش شایان فیلم از ایسنا این سریال در ادامه نسخه سینمایی این اثر ساخته می‌شود و نقش اصلی آن را دختر خانواده بازی می‌کند که بعد از فروپاشی خانواده‌اش سعی دارد تا آن‌ها را دور هم جمع کند و در آخر خود یکی از کارآفرینان برتر کشور می‌شود. «لاک قرمز» مضمونی اجتماعی دارد و درباره خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و مشکلات جامعه است.

قصه سریال «لاک قرمز» با سینمایی آن متفاوت است و موضوع قاچاق کالا در آن پررنگ‌تر است. محتوای اصلی قصه، ضررهای قاچاق کالا و تأثیر مخرب آن روی خانواده‌هاست و تلاش یک انسان برای امرار معاش و نجات زندگی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد.

پانته‌آ پناهی‌ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر و مسعود کرامتی بازیگران نسخه سینمایی «لاک قرمز» هستند و ممکن است همان بازیگران نسخه سینمایی در سریال ۳۰ قسمتی «لاک قرمز» هم حضور داشته باشند؛ اما این احتمال هم وجود دارد تا سن بازیگر نقش اصلی که همان دختر است تغییر کند و گروه تولید نتوانند بازیگر نسخه سینمایی را انتخاب کنند.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده