500 میلیارد تومان خسارت فقط برای یک آهنگ!

یک ترانه‌نویس اهل فیلادلفیا موفق به گرفتن حکم خسارت 44 میلیون دلاری (بیش از 500 میلیارد تومان) برای یک تک آهنگ شد!به گزارش شایان فیلم از «صبا» ، یک ترانه‌نویس اهل فیلادلفیا موفق به گرفتن حکم خسارت 44 میلیون دلاری (بیش از 500 میلیارد تومان) برای یک تک آهنگ از «آشِر» شد.

هیأت منصفه دادگاه، هفته گذشته مبلغ 44 میلیون دلار را بابت خسارت برای «دنیل مارینو» در نظر گرفت. قبلا مقرر شده بود تا همکار آهنگسازش «ویلیام گوئیس» در این پروژه مبلغ 6 میلیون و 750 هزار دلار بابت جبران خسارت و مبلغ 20 میلیون و 250 هزار دلار بابت خسارت جزایی به وی بپردازد.البته هفته گذشته با کمپانی «دسترو موزیک» به مالکیت «دانته بارتون» به عنوان مدافع پرونده، توافق شد این کمپانی 17 میلیون و 350 هزار دلار به مارینو بپردازد که مجموع این پرداخت‌ خسارت‌ها 44 میلیون و 350 هزار دلار می‌شود.

طرح دعوی اولیه این آهنگساز به اثر وی با عنوان «دختر باشگاه» باز می‌گردد. مارینو می‌گوید او بیشتر بخش‌های این آهنگ را ساخته که شامل پارتیتور گیتار، تمپو و آکوردهای آن است.این آهنگ در سال 2004 توسط «آشِر» ضبط شد و به «دختر بد» تغییر نام داده شد. البته در طرح دعوی و روند دادرسی نامی از «آشِر» برده نشده است.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده