«مغزهای کوچک زنگ زده» 9 میلیاردی شد

«هزارپا» در صدر آمار فروش به اکران محدود خود ادامه می دهد و فقط یک گام مانده تا ۳۸میلیاردی شود. «مغزها…» درام رئالیستی تلخ هومن سیدی همچنان به فروش مطلوب خود ادامه می دهد و با گذر از رقم ۹میلیارد به ۱۰میلیاردی شدن فکر می کند.فیلم ارگانی «تنگه ابوقریب» که با وجود از دست دادن سرگروه همچنان نزدیک به ۳۰ سالن در اختیار دارد فروشش را از ۵٫۵ میلیارد گذرانده است و کمدی-فانتزی «لس آنجلس-تهران» از ۵میلیارد فروش عبور کرده است. به گزارش سینما روزان، «لازانیا» بدون داشتن سینماهای شهرداری و تبلیغات محیطی رقم فروشش را از ۲٫۵میلیارد گذرانده است و «هشتگ» هم تقریبا همین قدر فروخته است.«عرق سرد» که سازندگان بر فروش بالایش فکر می کردند بعد از نزدیک به ۴۰ روز اکران فروشش را به زحمت از ۱٫۵میلیارد عبور داده است؛ برای فیلمی که هم سوژه ای ملتهب داشته و هم بازیگرانی مثل باران کوثری-سحر دولتشاهی-امیر جدیدی این رقم فروشی مأیوس کننده است.

فانتزی-موزیکال «پیشونی سفید۲» که تنها فیلم کودک روی پرده است با اقبال همزمانی که از سوی کودکان و بزرگسالان دیده رقم فروشش را از ۱٫۵میلیارد عبور داده است ولی «جاده قدیم» با وجود همه حاشیه سازیهای کارگردانش بعد از حدود ۴۰ روز فقط کمی بیش از نیم میلیارد فروش داشته که رقم خوبی نیست.

«سوفی و دیوانه» که از همان ابتدای اکران با محدودیت سانس روبرو بوده با حداقل سالنها فروشش را به نزدیکی ۲۵۰میلیون رسانده است.فیلم ارگانی «ماهورا» که با حمایت مستقیم فارابی تولید شده بعد از یک ماه نمایش فقط کمی بیش از ۲۰۰میلیون فروخته؛ فروش «گرگ بازی» در حدودا ده روز همین قدر بوده است. فیلمهای ارگانی «در مسیر باران» و «گامهای شیدایی» قعرنشینان آمار فروشند و در مدت یک هفته روی هم ۳میلیون هم نفروخته‌اند!!!

آمار فروش تا ابتدای جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ به شرح زیر است:(تمامی ارقام به تومان است)

–هزارپا ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون(۱۲۱روز)

–مغزهای کوچک زنگ زده ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون(۳۷روز)

–تنگه ابوقریب ۵میلیارد و ۶۵۰ میلیون(۸۶روز)

–لس آنجلس تهران ۵میلیارد و ۲۰۰میلیون(۲۳ روز)

–لازانیا ۲میلیارد و ۵۵۰ میلیون(۳۰ روز)

–هشتگ ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون(۳۷ روز)

–عرق سرد ۱میلیارد و ۵۵۰ میلیون(۳۷ روز)

–پیشونی سفید(۲) ۱میلیارد و ۵۲۰ میلیون(۲۳ روز)

–جاده قدیم ۵۸۰ میلیون(۳۷ روز)

–سوفی و دیوانه ۲۴۵ میلیون(۳۷ روز)

–ماهورا ۲۲۰ میلیون(۳۰ روز)

–گرگ بازی ۲۱۰میلیون(۹روز)

–در مسیر باران ۲میلیون(۹روز)

–گامهای شیدایی نیم میلیون (۹روز)

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده