پلیس فتا و شبکه دو، برنامۀ تلویزیونی می سازند

برنامه تلویزیونی «همین الان یهویی» با مشارکت پلیس فتا روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. به گزارش شایان فیلم از فارس، سیدجواد سیدمحسنی تهیه‌کننده و کارگردان «همین الان یهویی» گفت: از این هفته با مشارکت پلیس فتا، برنامه‌ای را که درباره فرهنگ صحیح استفاده از کارت‌های بانکی و دستگاه‌های کارت‌خوان است روی آنتن بردیم و از هفته‌های آتی جدا از مجری برنامه ندا غفاری، یوسف صیادی، عباس محبوب، بهراد خرازی، آرش نوذری و چند بازیگر چهره دیگر نیز روی آنتن خواهند رفت.

وی افزود: در این برنامه فرهنگ صحیح استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان را آموزش می‌دهیم و تلاش ما بر این است که در فضایی ساده و طنز به شکلی آسان از کلاه‌برداری‌های احتمالی در این زمینه جلوگیری کنیم. در این راستا جا دارد از راهنمایی‌ها و رهنمودهای سردار هادیانفر و گروه کارشناسی پلیس فتا سرهنگ علی خلیلی،سرهنگ علی نیک نفس، سرهنگ حسین رمضانی، سرهنگ رامین پاشایی و البته جناب آقای علی قادری و همکاران شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) کمال تشکر را داشته باشم که در این مسیر ما را همراهی کردند و منابع مورد نیاز محتوایی و حمایت‌های مادی و معنوی از پروژه را در برنامه داشتند.

وی افزود: این برنامه شامل بخش‌های نمایشی، عروسکی، انیمیشن، موشن گرافیک و دوربین مخفی است که در بسیاری از بخش‌ها از کروماکی استفاده کرده‌ایم. از آنجا که این برنامه تا حدی مربوط به فضای مجازی می‌شود سعی ما بر این بوده که بخش‌های مختلف برنامه در فضایی مجازی ضبط گردد.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: «همین الان یهویی» در ۳۰ قسمت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه‌ای جمعه‌ها ساعت ۱۱ صبح از شبکه دو پخش خواهد شد. ما از بازیگران مطرحی در این برنامه استفاده کرده‌ایم که کار آنها بیشتر مربوط به حوزه طنز می‌شود و می‌تواند حضورشان در قاب تلویزیون خاطره‌انگیز باشد.

محسنی در پایان تأکید کرد: سعی ما بیش از هر چیز کمک به مردم برای جلوگیری از خطرات کلاه‌برداری است. در فضای مجازی و در دنیای تکنولوژی شگردهای پیچیده‌ای برای کلاه‌برداری از مردم وجود دارد که ممکن است بسیاری از اقشار جامعه با آن آشنایی نداشته باشند و امیدواریم از طریق این برنامه بتوانیم مردم را با آن آشنا سازیم.

دیگر عوامل برنامه عبارتند از: مجری کارشناس: ندا غفاری، بازیگران: یوسف صیادی، آرش نوذری، بهراد خرازی، عباس محبوب، شراره درشتی، امیرحسین حاجی زادگان، بازیگر دوربین مخفی: امید حمیدی، گروه نویسندگان: ایمان صابر، ندا غفاری ، سیدجواد سیدمحسنی و سارا کنعانی، مجری طرح: موسسه فیلم سازی قاب عکس نقره‌ای، کارشناس انتظامی: سرهنگ علی خلیلی، منشی صحنه: مهناز نظری، دستیار کارگردان: غلامرضا نیک بخت، دستیار تهیه کننده: فراز فرهمندنیا، گروه تصویربرداری: ابراهیم جعفری نیا، علی رضایی، سرپرست گروه انیمیشن: فریبا جعفرزاده، سرپرست جلوه‌های ویژه: مهدی صمیمی، تدوین: ابراهیم جعفری‌نیا، وحید رستم خانی، آهنگ سازی و صداگذاری: علی سینا رضانیا، روابط عمومی: نیکی بابامرادی، طراح گریم: مهین اعلا، پدرام برزگر، مدیر تولید: ابوالقاسم هتلچی، صداپیشگان: مهبد قناعت پیشه، مهسا ایرانیان، مهدی پر، گلچهره زند، حمید سربندی، عروسک گردانان: احمد آکشته، علی افشاری، میرآرش مصطفایی، ساخت عروسک: محمد اعلمی.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده