«مینو»به جای «نجوا» به شبکه ی اول می‌آید

مجموعه تلویزیونی «مینو» به کارگردانی امیر پوروزیری و تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر با اتمام پخش مجموعه «نجوا» به روی آنتن می‌رود. هدی همایون‌فر تهیه‌کننده «مینو» ضمن اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مجموعه تلویزیونی «مینو» از اواسط آذرماه در بیست‌وهفت قسمت از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

همایون فر در ارتباط با شروع ساخت فاز دوم این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: ابتدا قرار بود «مینو» را در دو فاز بسازیم و با پخش فاز اول تولید فاز دوم را آغاز کنیم. سرمایه‌گذار اولیه این مجموعه مرکز فیلم و سریال اوج بود؛ اما در ادامه ابراز تمایلی برای ساخت فاز دوم این مجموعه نکرد، ما نیز وارد مذاکره با جای دیگری نشدیم. پس از پخش سری نخست در صورت پیدا کردن سرمایه‌گذار ساخت فاز دوم «مینو» را ادامه می‌دهیم.او افزود: تصویربرداری این مجموعه یک سال پیش تمام شد؛ اما به دلیل مراحل پست پروداکشن سخت و طولانی مراحل فنی طولانی داشت که در حال حاضر کار آماده پخش است.

همایون‌فر با اشاره به اینکه «مینو» داستان زندگی سه قهرمان به نام «مینو»، «عماد» و «رضا » است که درگیر حوادث پیش از انقلاب می‌شوند و تا شروع جنگ تحمیلی درگیری‌هایی دارند، افزود: این مجموعه عاشقانه‌ای است که در تابستان و پاییز پنجاه‌ونه در روزهای آغازین جنگ تحمیلی می‌گذرد و روایتی از عشق، خیانت و انتقام است که ناگهان با شروع جنگ شکل دیگری پیدا می‌کند و جای همه‌چیز و همه‌کس عوض می‌شود.

«مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک سینمایی غزالی با بازی بازیگرانی چون؛ عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج، مالک سراج، شیوا ابراهیمی تصویربرداری شد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده