«مریم حیدرزاده» نمایشگاه نقاشی برگزار می‌کند

مریم حیدرزاده، ترانه‌سرا، پنجمین نمایشگاه نقاشی‌هایش را با عنوان «پس از آن همه حسرت» جمعه نهم آذر در گالری مژده افتتاح خواهد کرد.او درباره آثار تازه‌اش گفت: این نمایشگاه شامل ۳۰ تابلو است که با تکنیک اکریلیک روی بوم و در یک سال اخیر خلق شده‌اند. «پس از آن همه حسرت»، نامی است که برای نمایشگاه‌های نقاشی خودم برگزیده‌ام، زیرا سه‌ونیم ساله بودم که بر اثر یک عمل جراحی بینایی‌ام را از دست دادم و نقاشی هنری بود که همیشه عاشقش بودم و به خاطر این محدودیت نمی‌توانستم به آن بپردازم. تا ۹ سال قبل که پس از آن همه حسرت با راهنمایی استادم آقای قاسمی‌زاده توانستم به سمت آن بروم. رنگ‌ها و تصاویر در هاله‌ای از ابهام در ذهنم وجود داشت و همین موضوع کمک کرد تا بتوانم نقاشی کنم.

حیدرزاده درباره علایق طبیعت‌گرایانه‌اش در نقاشی گفت: منشا این گرایش علاقه من به فصل پاییز است. در واقع پاییز سرآغاز رویکرد من به هنر نقاشی است. شعر هم ریشه در طبیعت دارد و این زاویه نگاه ریشه در سلیقه و شعر من دارد. به همین خاطر برای بیان افکارم به سمت طبیعت‌ رفتم. با آبرنگ شروع کردم و کم کم به اکریلیک رسیدم. دوست دارم در آینده با پاستل کار کنم چون لطافتی که در آن وجود دارد مرا جذب می‌کند.

نمایشگاه مریم حیدرزاده عصر جمعه نهم آذر در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷، آغاز به کار می‌کند و تا شانزدهم آذرماه (غیر از شنبه) هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به تماشاست.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۰۷ آذر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده