همکاري دوبارۀ مديري با پيمان قاسمخاني در«هيولا»

نزديک به يک دهه بعد از جدايي پيمان قاسمخاني از مهران مديري و در حالي که مديري بعد از اين جدايي نتوانسته بود موفقيت روزگار همکاري با پيمان را تکرار کند، بار ديگر اين دو کنار هم قرار گرفته اند. مديري پيش توليد سريالي به نام «هيولا» را آغاز کرده و براي کم کردن از ضريب شکست احتمالي از پيمان قاسمخاني به عنوان سرپرست نويسندگان سود جسته است.

آنطور که قاسم خاني روزگاري گفته بود، اختلاف اين دو نفر از جايي شروع شد که ديگر حرف مشترکي با هم نداشتند و جنس کارهايشان متفاوت و از هم فاصله گرفته بود. مهران مديري همچنان علاقه مند به تلويزيون بود اما قاسمخاني دوست داشت با تجربه حضوري مستقل در سينما، در اين عرصه فعاليت کند. گسترش اين اختلافات و به وجود آمدن مسائل تازه باعث شد «باغ مظفر» آخرين همکاري مشترک آنها باشد. در نهايت نويسنده هميشگي کارهاي مديري به سينما و علاقه مندي هايش بازگشت و «خوب، بد، جلف» را ساخت اما مهران مديري با «قهوه تلخ» کار در شبکه نمايش خانگي را ادامه داد. در تمام اين سال ها جدايي مديري و برادران قاسمخاني سئوال بزرگ اهالي رسانه بود که در هر مجالي براي گفتگو با اين دو رخ مي نمود. قاسمخاني که تعامل بهتري با رسانه ها داشت و پاسخگوتر بود، تلاش کرد اين جدايي را امري عادي عنوان کند، اگر چه گلايه هايي را هم به صورت ضمني مطرح کردند. او حتي در گفتگويي اينترنتي اعلام کرد که ديگر شماره تلفن مهران مديري را هم پاک کرده است و با اين اظهارنظر احتمال همکاري مشترک آنها کمرنگ تر شد. در همين راستا مديري در پاسخ به اين سئوال که آيا جدايي آنان از يکديگر حاصل اختلافي بوده است گفته بود: به هيچ عنوان چنين نبود و دلخوري وجود نداشت. اينکه پيمان هم گفته شماره من را ندارد احتمالاً شوخي کرده است، چون تا همين يکي دو کار اخير زماني که در بعضي بخش‌هاي فيلمنامه سئوالي داشتيم با پيمان تماس مي‌گرفتيم و صحبت مي کرديم.

اما با انتشار عکسي از برادران قاسمخاني در کنار مهران مديري در اوايل سال، زمزمه همکاري دوباره اين زوج موفق به گوش مي رسيد. گمانه زني ها از همکاري دوباره آنان در قالب يک سريال حکايت داشت؛ اما درباره جزئيات اين همکاري و اينکه سريال قرار است براي شبکه خانگي باشد يا تلويزيون اخبار رسمي منتشر نشده بود. اگر چه صحبت هاي چند وقت قبل قاسمخاني مبني بر ممنوع الفعاليتي در تلويزيون و قطع همکاري اش با اين رسانه، پخش کار مشترک تازه اين زوج موفق در شبکه نمايش خانگي را محتمل تر مي کند. با اين حال شواهد نشان مي دهد که مديري پيش توليد سريالي به نام «هيولا» را آغاز کرده. آنطور که در خبرها آمده «اول مارکت» منسوب به همراه اول، سرمايه سريال «هيولا» را خواهد داد و سريال اين روزها در مرحله انتخاب بازيگر است. فرهاد اصلاني بازيگر نقش اصلي «هيولا» است و توليد به گونه اي خواهد بود که نهايتاً شب عيد 98 قسمت ابتدايي سريال به شبکه خانگي عرضه شود.

 

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده