چهار فیلم جدید از فردا چهارشنبه به سینماها می‌آید

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران چهار فیلم سینمایی جدید از چهارشنبه این هفته 14 آذر ماه در سینماهای سراسر کشور خبر داد.غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با ایران درباره آخرین مصوبات جلسه امروز دوشنبه 12 آذر شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: فیلم سینمایی «کلمبوس» به کارگردانی هاتف علیمردانی از چهارشنبه 14 آذرماه به سرگروهی پردیس کورش اکران می‌شود.وی افزود: همچنین «میلیونر میامی» به کارگردانی مصطفی احمدی نیز به سرگروهی پردیس زندگی از چهارشنبه روی پرده سینماها می‌روند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران «اسکی باز» ساخته فریدون نجفی در برنامه صبح دانش‌آموزی نیز خبر داد.فرجی با اشاره به اینکه قرارداد فیلم «درساژ» برای نمایش در سرگروه زندگی بعد از «میلیونر میامی» نیز ثبت شد، گفت: فیلم «بمب یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی هم از چهارشنبه 14 آذرماه اکران می‌شود.

وی افزود: فیلم «مارموز» ساخته کمال تبریزی نیز با توجه به فیکس بودن تایم سه هفته‌ای فیلم «آستیگمات» از هفته آینده (21 آذر) اکران خواهد شد. فرجی خاطرنشان کرد: در این جلسه به پایبندی آیین‌نامه شورای صنفی نمایش و اجرای صحیح مصوبات براساس قوانین مندرج در آیین‌نامه برای همه صنوف تاکید شد.

همچنین شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش سه فیلم صادر شد.

«پیلوت» به تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در ژانر اجتماعی، «دایان» به تهیه‌کنندگی محمد حمزه‌زاده (به نمایندگی از حوزه هنری) و کارگردانی بهروز نورانی‌پور با موضوع مقاومت و «تهران شهر عشق» به تهیه‌کنندگی محمد احمدی و کارگردانی علی جابر انصاری در ژانر اجتماعی این فیلم‌ها را تشکیل می‌دهند.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده