بازیگران ایرانی که همسران غیر ایرانی دارند+عکس

ازدواج چهره‌های معروف همواره مورد توجه رسانه‌ها و طرفداران این افراد بوده است. اما زمانی که این ازدواج‌ها ویژگی خاصی پیدا می‌کنند مثلا وقتی که سلبریتی‌ها، همسر خارجی انتخاب می‌کنند بیش از پیش دیده می‌شود. به گزارش شایان فیلم، به نقل از زندگی ایده آل، در ادامه با سلبریتی‌های ایرانی که همسر خارجی برگزیدند، آشنا می‌شوید.

بازیگر فرانسوی سریال «کیمیا» همسر «ساعد سهیلی»

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی در شهریورماه 93 با هم ازدواج کردند اما با بازی گلوریا هاردی در سریال کیمیا ماجرای این ازدواج را علنی کرد. ساعد سهیلی پسر سعید سهیلی کارگردان معروف سینما است.

زندگی آرام «احمد نجفی» و همسر اوکراینی اش

همسر احمد نجفی یا همان کارآگاه علوی معروف بانویی دورگه اوکراینی ـ روسی است . فرزندان این خانواده همگی چهره و قد و قامتی شبیه به مردمان نژاد روس دارند. این بازیگر درباره ماجرای ازدواجش می‌گوید: ما از ابتدا به فکر ازدواج نبودیم؛ یعنی ازدواج در برنامه‌مان نبود. در ابتدا همکار بودیم و بعد از مدتی من به او زنگ زدم تا برای یک گروه دیگر او را دعوت به کار کنم. خلاصه تماس‌های تلفنی یک سال ادامه داشت و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

دلیل جالب یوسف تیموری برای انتخاب همسر تایلندی‌اش

یوسف تیموری که بیشتر او را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم سال‌ها قبل با یک دختر تایلندی ازدواج کرده است. این بازیگر درباره علت انتخاب همسر خارجی اینگونه گفته است: برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی‌کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۷






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده